نسخه چاپی

برق گرفتگی مرد جوان در خیابان رسالت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: به دلیل بی احتیاطی و باز كردن در پست توسط یك جوان 30 ساله در خیابان رسالت، وی جان خود را از دست داد.

به گزارش نما به نقل از فارس: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: به دلیل بی احتیاطی و باز کردن در پست توسط یک جوان 30 ساله در خیابان رسالت، وی جان خود را از دست داد.

جلال ملکی در ساعت 7:34 دقیقه حادثه برق گرفتگی در خیابان رسالت بعد از خیابان رشید به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی تصریح کرد: ایستگاه 103 به محل حادثه اعزام که مشاهده شد درب یکی از پست‌های برق ایستاده، در کنار خیابان توسط یکی از شهروندان باز شده بود.

ملکی بیان داشت: نیروهای آتش‌نشانی در ابتدای عملیات، ایمن‌سازی محل را در دستور کار خود قرار دادند و برق را قطع و در نهایت این شهروند را خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: متاسفانه پس از خارج شدن این جوان 30 ساله، مشخص شد که وی در همان دقایق اولیه جان خود را از دست داده بود.

وی همچنین با اشاره به حادثه دیگری در ساعت 8:57 دقیقه خاطرنشان کرد: برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر شرق به غرب اتوبان بابایی حوالی اتوبان امام علی به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد که در نهایت دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

ملکی گفت: محل حادثه برخورد 3 دستگاه خودرو (یک دستگاه ال90 و دو دستگاه 405) بود که همین امر ترافیک زیاد و سنگینی را در محل ایجاد کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: نیروهای آتش‌نشانی در ابتدای عملیات اقدامات لازم را برای باز کردن مسیر انجام دادند که در نهایت 2 نفر از سرنشینان (مرد 60 ساله و خانم 30 ساله) از خودروها خارج شدند و در نهایت این عملیات در ساعت 9:40 دقیقه به پایان رسید.

۱۳۹۴/۵/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...