نسخه چاپی

روحانی وارد شهرستان اسلامشهر شد

عکس خبري -روحاني وارد شهرستان اسلامشهر شد

رییس جمهور در دومین مرحله از سفر استانی خود به شهرستان های استان تهران و به منظور دیدار با مردم شهرستان های اسلامشهر، رباط كریم و بهارستان وارد اسلامشهر شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، صبح پنج شنبه حجت الاسلام حسن روحانی به همراه جمعی از وزرای دولت یازدهم به منظور دیدار با مردم شهرستان های اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان وارد اسلامشهر شد.

این سفر دومین مرحله سفر رییس جمهور به شهرستان های استان تهران محسوب می شود به طوری که در دور نخست، اعضای دولت یازدهم در شهرستان های شهریار، ملارد و شهرقدس حاضر شده و به مشکلات این سه شهرستان رسیدگی کردند.

رییس جمهور تا دقایقی دیگر وارد مجموعه ورزشی خلیج فارس در اسلامشهر خواهد شد و به صورت مستقیم برای مردم شهرستان های اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان سخنرانی خواهد کرد.

سید حسین هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه سفر یکروزه رییس جمهور به شهرستان های اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان اظهار داشت: رییس جمهور در اولین گام در مجموعه ورزشی خلیج فارس حاضر شده و با مردم این سه شهرستان دیدار خواهد کرد.

استاندار تهران افزود: پس از سخنرانی رییس جمهور در جمع مردم شهرستان های اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان، یک پروژه به صورت ویدئو کنفرانس و عملیات چندین پروژه نیز با حضور وزرا زده خواهد شد.

وی ادامه داد: جلسه با مدیران سه شهرستان اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان و بررسی مشکلات و موضوعات منطقه از دیگر برنامه های سفر رییس جمهور است.

هاشمی اضافه کرد: رییس جمهور در مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه دیدار خواهد کرد و در نهایت از یک مجموعه صنعتی نیز بازدید می کند.

گفتنی است تکمیل پروژه هایی مثل بیمارستان ۴۰۰تختخوابی، ورزشگاه پنج هزار نفری، کمربند جنوبی، روشنایی جاده احمدآبادمستوفی و مسکن مهر، فاضلاب شهری و تصفیه خانه جنوب غربی استان تهران از جمله مطالبات مردم اسلامشهر در سفر رییس جمهور است.

اجرای پروژه کمربندی اسلامشهر ـ رباط کریم، اجرای خط متروی تهران ـ پرند، توسعه و توجه به فاضلاب شهری رباط کریم، الحاق فرودگاه بین‌المللی حضرت امام خمینی(ره) به شهرستان رباط کریم، تکمیل و اتمام پروژه چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای رباط کریم، نیمه‌تمام بودن پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر جدید پرند و احداث بیمارستان فوق تخصصی ۲۰۰ تختخوابی از مطالبات مردم شهرستان رباط کریم محسوب می شود.

گسترش شعاع سرزمینی شهرستان بهارستان، احداث کمربندی جنوبی، گسترش مسیرهای مواصلاتی در شهر صالحیه، حل مشکل کم آبی در بخش های مختلف شهرستان و حل مشکلات بهداشتی و درمانی نیز از انتظارات مردم بهارستان خواهد بود.

۱۳۹۴/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...