نسخه چاپی

پیام رئیس جمهور در نخستین نشست روزنامه‌نگاران

عکس خبري -پيام رئيس جمهور در نخستين نشست روزنامه‌نگاران

رئیس جمهور كشورمان طی پیامی در نخستین نشست روزنامه‌نگاران گفت:‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رفاه با حمایت و پشتیبانی، رفع دغدغه‌های معیشتی خبرنگاران و نیز بهره‌مند كردن آنان از آزادی‌های قانونی و حقوق صنفی را پیگیری كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، نخستین نشست روزنامه‌نگاران (نیازهای حرفه‌ای، مسائل اجتماعی)، عصر امروز با حضور علی ربیعی وزیر تعاون‌،کار و رفاه اجتماعی، سید محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست و جمعی از مدیران و معاونین سازمان‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اساتید ارتباطات در تالار تلاش برگزار شد.

در این مراسم علی ربیعی ضمن خوشامدگویی به میهمانان و مسئولان حاضر در جلسه اظهار امیدواری کرد: دولت تدبیر و امید بتواند شرایط بهتری را برای خبرنگاران و اهالی رسانه در ابعاد مختلف فراهم کند.

وی در ادامه پیام حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان را در نخستین نشست روزنامه‌نگاران قرائت کرد.متن پیام حجت‌الاسلام روحانی به شرح ذیل است.

دستیابی به توسعه پایدار و تقویت و تحکیم بنیان‌های اجتماعی در دنیای پیچیده امروز که در سیطره فناوری‌های ارتباطاتی قرار گرفته است، تنها در پرتو وجود وجدان‌های آگاه و دلسوز جامعه و مشارکت مسئولان آحاد عمومی، امکانپذیر است.

خبرنگاران که رسالت انتقال اطلاعات به هنگام صحیح و نیز گزارش حقیقت‌ها به مردم را بر عهده دارند، وجدان زنده و دیدگان بیدار جامعه در مسیر تعالی و بهروزی هستند. این تلاش‌گران سپهر خبر و اطلاع‌رسانی که در دل گرو منافع ملی دارند تنها به نقل و روایت رویدادها نمی‌پردازند بلکه با عشق به مردم و تلاش‌های حرفه‌ای، واقعیت‌ها و ظرفیت ملی را معرفی و با کژی‌ها و نارسایی‌ها به مبارزه برمی‌خیزند.

به واقع می‌توان خبرنگاران مسئولیت‌شناس را که با شجاعت قابل تحسین قدم در این مسیر حساس نهاده‌اند، مشاوران امین و ناصحان مشوق مدیران ارشد، مجریان و دیگر فعالان و کنش‌گران عرصه اجتماع دانست. از این رو شایسته است همه دستگاه‌ها به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی با حمایت و پشتیبانی، رفع دغدغه‌های معیشتی و نیز بهره‌مند کردن آنان از آزادی‌های قانونی و حقوق صنفی، شرایطی فراهم آورند تا این عزیزان با امید و پویایی بیشتری کشورمان را در رسیدن به افق توسعه و آبادانی یاری رسانند.

دولت تدبیر و امید خود را مرهون همدلی و همزبانی حمایت‌گرانه و نقادانه خبرنگاران دانسته و ارتقاء جایگاه حرفه‌ای این تلاشگران جبهه دانایی را وظیفه مهم می‌دانند.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی روز خبرنگار را به همه خبرنگاران متعهد و تلاشگر کشورمان تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون این دیده‌بانان هویت ملی و حقوق اجتماعی را از خداوند بزرگ خواستارم.

۱۳۹۴/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...