نسخه چاپی

نارضایتی عمومی از بیمارستان‌های خصوصی

دبیرعلمی انجمن جراحان عمومی ایران از وضعیت تعرفه های بخش خصوصی و دیركرد پرداخت بدهی های سازمان‌های بیمه‌گر به مراكز خصوصی انتقاد كرد و گفت: هنوز هزینه‌های تعرفه‌ای نیمه دوم سال 93 در برخی مراكز پرداخت نشده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، پرویز دریایی با اشاره به اجرای کتاب ارزش گذاری نسبی خدمات گفت: در حال حاضر تعرفه ها برای بیمارستان‌های دولتی خوب و مناسب است اما برای بیمارستان های خصوصی خیر.

وی افزود: این تعرفه‌ها باعث شده مقداری فشار روی بخش خصوصی باشد که نارضایتی عمومی در سطح بیمارستان های خصوصی را رقم زده است.

دبیرعلمی دهمین کنگره سالیانه انجمن علمی جراحان عمومی ایران ادامه داد: از آنجا که در بیمارستان‌های خصوصی هزینه و درآمد برعهده خود بیمارستان است، باید تعیین تعرفه‌ها نیز از سوی بخش خصوصی انجام شود، اما این حق از بخش خصوصی گرفته شده و باز طبق معمول صدای نارضایتی از بخش خصوصی به گوش می‌رسد.

دریایی با اشاره به اینکه یک مشکل بزرگ دیگر تعرفه ها اختلاف میان صندوق های بیمه و موسسه های درمانگر است اظهار کرد: به همین علت است که هنوز ما به التفاوت هزینه های تعرفه ای نیمه دوم سال 93 در برخی مراکز پرداخت نشده، چه برسد به سال جدید.

دبیرعلمی دهمین کنگره سالیانه انجمن علمی جراحان عمومی ادامه داد: تعرفه ها اگر فقط شامل بیمارستان های دولتی و دانشگاهی و وزارتی بود وضعیت ایده آل تر می شد.

وی تاکید کرد: البته با اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایتمندی در بیماران را بسیار بیشتر از درمانگرها می توان مشاهده کرد.

دبیرعلمی انجمن جراحان عمومی ایران در ادامه از برگزاری دهمین کنگره سالیانه انجمن علمی جراحان عمومی ایران از 21 تا 23 مرداداماه در محل سالن همایش های بین المللی رازی خبر داد و گفت: کنگره به دو بخش تروما و آسیب های بعد از آن می پردازد.

دریایی افزود: بر این اساس صبح ها یک کنفرانس مداوم با موضوع تروما و آسیب های ناشی از آن برگزار می شود و بعداز ظهرها یک کنفرانس مدون مرتبط با جراحی های عمومی درباره سرطان پستان را خواهیم داشت. از همکاران جراح دعوت می کنیم که در کنگره حضور پیدا کرده و علاوه بر بروزرسانی اطلاعات و دانش خود ، امتیاز بازآموزی درنظر گرفته شده را کسب کنند.

وی افزود: حدود 130 تا 150 سخنران خواهیم داشت و پذیرای حضور مهمانان خارجی در کنگره هستیم.

بر اساس این گزارش، دهمین کنگره سالیانه انجمن علمی جراحان عمومی ایران از 21 تا 23 مرداداماه در محل سالن همایش های بین المللی رازی تهران برگزار می شود، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایتwww.iags.ir مراجعه و یا با شماره88539221-88539220 تماس حاصل کنند.

۱۳۹۴/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...