نسخه چاپی

وضعیت امروز بورس

شاخص كل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۴۵۰ واحد سقوط به ۶۶ هزار واحد رسید.

به گزارش نما به نقل از فارس،‌ بر اساس اطلاعات مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، در پایان معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل بازار با ۴۵۰ واحد افت به ۶۶ هزار واحد رسید.

ارزش روز بازار ۲۷۷ هزار میلیارد تومان شد.

امروز معامله‌گران بورسی بیش از ۵۰۲ میلیون برگ بهادار در قالب ۴۰ هزار نوبت معامله و به ارزش ۱۱۱ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز شاخص قیمت با معیار وزنی و ارزشی ۱۷۸ واحد کاهش یافته و به ۲۶ هزار و ۲۳۷ واحد رسید. شاخص هموزنی با ۵۳ واحد کاهش به ۱۰ هزار و ۱۷۷ واحد رسید که شاخص قیمت با معیار هم‌وزنی ۴۵ واحد کاهش یافته و به ۸ هزار و ۷۰۸ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۵۵۹ واحد کاهش به ۷۴ هزار و ۹۱۸ واحد رسید . شاخص بازار اول بورس با ۲۸۶ واحد کاهش به ۴۷ هزار و ۱۷۷ واحد و شاخص بازار دوم به ۱۱۵۲ واحد کاهش به ۱۳۹ هزار و ۲۴۸ واحد رسید.

امروز نمادهای فارس، بانک صادرات، گسترش نفت و گاز پارسیان، بانک تجارت، تاپیکو، کشتیرانی جمهوری اسلامی و ایران خودرو همگی در کاهش شاخص اثرگذار بودند.

نمادهای پربیننده مربوط به شرکت‌های بانک صادرات ایران، پارس خودرو، ایران خودرو، ملی صنایع مس، نفت و گاز پتروشیمی تأمین‌، گروه مپنا و سرمایه‌گذاری صنعت نفت بوده‌اند.

به گزارش فارس، امروز در فرابورس ایران نیز شاخص کل با ۵ واحد کاهش به ۷۷۲ واحد رسید و ارزش روز بازار بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان شد.

امروز معامله‌گران فرابورس ۸۸۴ میلیون برگ بهادار در قالب ۱۴ هزار نوبت معامله و به ارزش ۱۷۹ میلیارد تومان یعنی بیش از معاملات اوراق بهادار داد و ستد کردند.

نمادهای پربیننده مربوط به گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، گروه پتروشیمی سرمایه ایرانیان، سهامی ذوب آهن، بانک دی، سرمایه‌گذاری مسکن تهران، بانک حکمت ایرانیان و نفت ایرانول بوده است.

امروز نمادهای پترول، زاگرس، مارون، شپاس، دی و حسینا در کاهش شاخص اثرگذار بوده و فقط نماد ذوب‌آهن به اندازه یک واحد شاخص را مثبت کرد.

۱۳۹۴/۵/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...