نسخه چاپی

بررسی طرح كاهش ساعت كاری بانوان در مجلس

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دو فوریت طرح كاهش ساعت كاری بانوان فردا در صحن علنی مجلس اعلام وصول می شود .

به گزارش نما، فاطمه رهبر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر گفت: دو فوریت طرح کاهش ساعت کاری بانوان فردا در صحن علنی مجلس اعلام وصول می شود .

وی با اشاره به اینکه این طرح از طرح های عادی مجلس بود ، بیان کرد : با جمع آوری امضای ۶۰ نماینده تقاضا کردیم که طرح کاهش ساعت کاری بانوان خارج از نوبت در مجلس بررسی شود اما با این وجود همچنان به دلیل تعداد زیاد طرح ها در مجلس ممکن بود طرح به تعویق بیافتد به همین دلیل با جمع آوری ۲۰ امضا تقاضای وصول دو فوریت طرح را کردیم که فردا در مجلس انجام می شود .

رهبر با اشاره به اینکه لایحه این طرح در سال ۹۲ به مجلس ارائه شده است ، خاطر نشان کرد :فراکسیون زنان دو پیشنهاد در مورد این طرح مطرح کرد که یکی از پیشنهادات مربوط به مشمول شدن آقایان در این طرح بود و پیشنهاد دیگر درباه سن کودکان بود که مادران دارای فرزند ۱۲ تا ۱۳ ساله نیز مشمول طرح شوند که البته این پیشنهادات هنوز در کمیسیون رآی نیاورده است اما این فرصت را دارد که در مجلس مطرح شود .

وی تأکید کرد : پس از اعلام وصول دو فوریت ظرف یک یا دو هفته تکلیف طرح مشخص خواهد شد.

۱۳۹۴/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...