نسخه چاپی

جاسم كرار بلیت برگشت نگرفته!

مدیربرنامه‌های جاسم كرار تاكید كرد كه این بازیكن تاكنون تصمیمی برای خروج از ایران نگرفته است.

به گزارش نما، مدیر برنامه‌های جاسم کرار در گفت و گو با فارس در مورد اینکه گفته می شود این بازیکن بلیت بازگشت به عراق تهیه کرده و می خواهد امشب از ایران برود گفت: خیر این صحت ندارد. هنوز وضعیت جاسم مشخص نیست. بلیتی هم تهیه نشده است. شما که باشگاه استقلال را بهتر می شناسید، آنها فعلا وقت ملاقات نداده اند.

وی افزود: آنها قول هایی می دهند اما به قول خود عمل نمی کنند. من روزی که با نظری جویباری صحبت کردم به او گفتم شما قولی بده که عملی شود. به ما می گویند به بقیه بازیکنان هم چک 4 ماه دیگر داده شده است شاید اگر به کرار هم این چک را می دادند قبول می کرد اما اینکه شما چکی بدهی که پاس نشود زشت است. هر بازیکنی شرایط خودش را می بیند و سپس با باشگاه کنار می آید.

طاهر سعیدی، مدیر برنامه های کرار همچنین در مورد اینکه آیا او و یا کرار اظهار نظری مبنی بر این مسئله داشته اند که چون محمدزاده رئیس کمیته اخلاق سابقا در باشگاه استقلال با بزرگی معاون فرهنگی این باشگاه همکار بوده کرار را محروم کرده اند گفت: من اصلا چنین حرفی نزدم. بلکه گفتم محمدزاده خودش زمانی که در باشگاه استقلال بوده کرار هم حضور داشته و از اخلاقیات او با خبر است. بزرگی هم خودش کرار را می شناسد و کاش این دو نفر که این بازیکن را می شناسند کاری می کردند که مشکل کرار حل شود نه اینکه محروم شود.

وی ادامه داد: الان محرومیتی که برای کرار در نظر گرفته اند باعث شده تا استقلال همه شرایط را به نفع خود تغییر دهد و به همین دلیل است که الان باشگاه برای پرداخت پول به این بازیکن طاقچه بالا می گذارد و پیش خود می گویند اگر هم کرار بخواهد قراردادش را فسخ کند هیچ تیم ایرانی نمی تواند با این بازیکن قرارداد امضا کند. در هر صورت ما منتظر هستیم تا باشگاه جلسه ای بگذارد و تکلیف روشن شود. ما نمی خواهیم گره روی گره کار کرار بیفتد و دل‌مان می خواهد که این مشکل حل شود. بازیکنی که اعصابش خراب باشد نمی تواند درست تمرین و بازی کند.

۱۳۹۴/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...