نسخه چاپی

مهلت ثبت‌نام آزمون فرهنگیان تا پایان امشب

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش كشور با بیان اینكه ساعت ۲۴ امشب آخرین مهلت ثبت‌نام برای شركت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش است، گفت: تا ۸ صبح امروز ۱۱۴ هزار و ۲۰۰ داوطلب در این آزمون ثبت‌نام كردند.

به گزارش نما، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش از پنج شنبه 15 مرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org آغاز شده است و ساعت 24 امشب چهارشنبه 21 مرداد پایان می‌یابد.

وی گفت: تا 8 صبح امروز 114 هزار و 200 داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند و به تمام داوطلبان علاقمند به شرکت در آزمون که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکردند توصیه می‌شود در مهلت باقیمانده به سایت سازمان سنجش مراجعه و ضمن مطالعه دقیق شرایط و ضوابط در صورت واجد شرایط بودن ثبت‌نام کنند.

به گفته توکلی، آزمون استخدامی آموزش و پرورش جمعه 27 شهریور ماه برای جذب پنج هزار معلم برگزار می‌شود و کارت شرکت در این آزمون و برگ راهنمای مربوط هم سه شنبه 24 شهریور برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

۱۳۹۴/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...