نسخه چاپی

تیراندازی پلیس كرمانشاه و كشتن یك جوان

فرمانده انتظامی استان كرمانشاه درگیری و قمه كشی را عامل تیراندازی پلیس و كشته شدن جوان كرمانشاهی عنوان كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سردار منوچهر امان اللهی در نشست خبری در تشریح جزییات حادثه تیراندازی در منطقه 22 بهمن که طی آن یک جوان به ضرب گلوله پلیس کشته شد، گفت: متاسفانه زمانی که مامورین برای دستگیری این فرد به درب منزل او مراجعه می‌کند این فرد با آنها درگیر شده و قمه کشی می‌کند.

وی افزود: پس از این درگیری فرد اقدام به فرار می‌کند و پلیس با شلیک چند تیر هوایی به او اخطارهای لازم را می‌دهد که بی‌فایده است و نهایتا پلیس اقدام به شلیک از کمر به پایین می‌کند که در تاریکی شب تیر به کمر فرد برخورد کرده و ماموران او را به بیمارستان انتقال می‌دهند و در نهایت فرد در بیمارستان فوت می‎کند.

امان اللهی با بیان اینکه پرونده مجرمیت این شخص به هیچ عنوان به مسئله مواد مخدر و قاچاق مربوط نیست، گفت: این شخص دارای سابقه شرارت و تیراندازی و ایجاد مزاحمت بوده و در همین راستا شاکی خصوصی داشته که وظیفه پلیس دستگیری این شخص بوده است که با اقدام برای دستگیری، درگیری و قمه کشی شده و در نهایت این فرد کشته می‌شود.

وی با اینکه متاسفانه تعداد اندکی از افراد در کرمانشاه دارای رفتارهای اینچنینی و شرارت هستند، گفت: این اقدامات دور از شان و فرهنگ مردم کرمانشاه است و قطعا پلیس با اینگونه افراد برخورد جدی خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه پلیس هیچ شان و جایگاهی برای این افراد قائل نیست گفت: ما به طور جد با این افراد برخورد کرده و خواهیم کرد.

۱۳۹۴/۵/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...