نسخه چاپی

ایرانیان خارچ از كشور بیمه می‌شوند

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر تمامی ایرانیان خارج از كشور امكان ثبت نام و استفاده از این خدمات از طریق سایت سازمان به نشانی www.tamin.ir را دارند.

به گزارش نما، محمدحسن زدا، در اولین جلسه ستاد همکاری‌های بین‌المللی سازمان تأمین اجتماعی از نهایی شدن تفاهم نامه سازمان تأمین اجتماعی ایران با کشور ترکیه برای ارائه خدمات بیمه‌ای به شهروندان ایرانی مقیم ترکیه و اتباع ترکیه مقیم ایران خبر داد و گفت: تفاهم نامه مربوطه پس از مذاکرات کارشناسی تنظیم و برای تأیید به دولت ارسال شده است.

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی از پیگیری ۲ موضوع بسیار مهم در رابطه با همکاری‌های بین‌المللی خبر داد و گفت: امضای تفاهم‌نامه با سایر کشورها برای ارائه خدمات تأمین اجتماعی به شهروندان به صورت متقابل و همچنین حضور فعال در سمینار منطقه‌ای اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی در کشور عمان از مهمترین برنامه‌های حوزه فنی و درآمد سازمان هستند.

زدا ادامه داد: این تفاهم‌نامه از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود و در صورت تأیید مراحل اجرایی آن آغاز می‌شود و امیدواریم اجرای آن سرآغازی برای امضای تفاهم‌نامه‌های مشابه با سایر کشورها باشد.

وی بیمه ایرانیان خارج از کشور را از دیگر حوزه‌های فعالیت سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: در حال حاضر تمامی ایرانیان خارج از کشور امکان ثبت نام و استفاده از این خدمات از طریق سایت سازمان به نشانی www.tamin.ir را دارند.

۱۳۹۴/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...