نسخه چاپی

درخواست وكلای «حمید بقایی» از قوه‌ قضائیه

وكلای حمید بقایی با ارسال نامه‌ای به دفتر رییس قوه‌قضاییه، خواستار ملاقات با آیت الله صادق آملی لاریجانی و ارایه گزارشی از اتفاقات رخ داده در پرونده موكلشان شدند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سید عادل حیدری وکیل حمید بقایی گفت: من و علی‌اصغر حسینی که وکالت آقای بقایی را بر عهده داریم، با ارسال نامه‌ای به دفتر رییس قوه‌قضاییه، از آیت‌الله آملی لاریجانی درخواست ملاقات کردیم تا ضمن ارائه گزارش درباره پرونده موکلم، گزارشی از مسیر دادرسی و اتفاقاتی که در پرونده مشاهده می‌شود را به رئیس دستگاه قضا تقدیم کرده و از وی درخواست رسیدگی کنیم.

وکیل مدافع بقایی افزود: پس از ملاقاتی که هفته گذشته با آقای بقایی در زندان داشتم، ضرورت دیدار با رییس قوه‌قضاییه و ارایه گزارشی از وضعیت موکل به محضر رییس دستگاه قضا بیشتر احساس شد.

حیدری اضافه کرد: بر این اساس، پیگیر اخذ وقت ملاقات از دفتر رییس قوه‌قضاییه هستیم و امیدواریم با توجه به شرایط نامساعد جسمی آقای بقایی، با درخواست ما موافقت و این ملاقات هرچه سریع‌تر انجام شود.

18 خرداد ماه امسال بود که حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای از بازداشت شدن حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور سابق خبر داد و اکنون بیش از دوم ماه از بازداشت شدن وی می‌گذرد.

۱۳۹۴/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...