نسخه چاپی

استفاده حداكثری مركز وكلا از فضای مجازی

استفاده حداکثري مرکز وکلا از فضاي مجازي

در دوران تحول، مركز وكلا، كارشناسان رسمی و مشاروان خانواده قوه قضائیه خدمات، برنامه ­های آموزشی و اخبار را بر بستر فضای مجازی گسترانده است.

به گزارش نما ، در دوران تحول، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاروان خانواده قوه قضائیه خدمات، برنامه ­های آموزشی و اخبار را بر بستر فضای مجازی گسترانده است.

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواه قوه قضائیه طی دو سال و نیم گذشته از تمام ظرفیت فضای مجازی و شبکه­‌های اجتماعی برای پیشبرد برنامه­ ها، اهداف و وظایف قانونی خود بهره­ برداری کرده است.

ده­‌ها هزار بازدید از صفحات مرکز وکلا، صد‌ها کلیپ محتوایی و خبری تولید شده در کنار تولید نماهنگ ­هایی با بازدید بیش از ۸۰۰ هزار مورد از جمله اقدامات مرکز وکلا در فضای مجازی است.

فقط در زمینه ارتباطات مردمی و پشتیبانی از سامانه­‌های راه­اندازی شده برای ارائه خدمات به اعضا، به بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ تماس و ۱۰ هزار و چهارصد تیکت پاسخ داده شده است.

بیش از ۳۰ دوره آموزشی از طریق سامانه آموزشی مرکز برای کارآموزان، داوران، کارشناسان، مشاوران و وکلا از دیگر اقدامات مرکز وکلا بر بستر فضای مجازی است. گفتنی است به منظور آموزش­های آنلاین، مرکز سامانه­ای مجزا با امکانات متعدد و کارآمد راه­اندازی کرده است.

با افزایش خدمات مجازی مرکز، میانگین بازدید روزانه از سایت مرکز به ۶۷۰۰ مورد رسیده است.

 

دانشجو 

۱۴۰۰/۴/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...