نسخه چاپی

وضعیت بد پدیده‌های استقلال در خوابگاه

عکس خبري - وضعيت بد پديده‌هاي استقلال در خوابگاه

دو بازیكن جوان استقلال با وجود وعده‌های مسئولان این تیم همچنان در خوابگاه به سر می‌برند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، باشگاه استقلال از سال گذشته برای بازیکنان جوان شهرستانی که در تیم‌های پایه به میدان می‌روند، خوابگاهی در کمپ تدارک دیده بود تا این بازیکنان در این مکان اسکان یابند. در این میان دو بازیکن به نام‌های علیرضا رمضانی و محسن کریمی با درخشش خود در تیم بزرگسالان مورد توجه قرار گرفتند و امسال هر دو بازیکن در تیم بزرگسالان حضور دارند.

با وجود اینکه یک سال از حضور این دو بازیکن در استقلال می‌‌گذرد، اما آنها همچنان در خوابگاه کمپ به سر می‌برند و شرایط‌شان به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای مطلوب نیست. پیش از آغاز فصل مسئولان استقلال به کریمی و رمضانی قول دادند که منزلی برای آنها اجاره خواهند کرد، اما این اتفاق تاکنون رخ نداده و دو بازیکن جوان استقلال با شرایط سخت در خوابگاه زندگی می‌کنند. نکته قابل توجه اینکه، یکی از اتاق‌های این دو بازیکن فاقد کولر است و او مجبور است شب‌ها برای فرار از گرما به اتاق برخی از بازیکنان تیم امید استقلال پناه ببرد.

این دو بازیکن همچنان امیدوار هستند که مسئولان استقلال برای آنها بتوانند منزلی اجاره کنند تا از این شرایط خارج شوند و بدون دغدغه در تمرینات و بازی‌ها شرکت کنند.

۱۳۹۴/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...