نسخه چاپی

توكلی: منتظر نتیجه آزمایش دوپینگ هستیم

عکس خبري -توکلي: منتظر نتيجه آزمايش دوپينگ هستيم

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: هنوز تركیب تیم ملی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص نیست و در این مورد تصمیم‌گیری قطعی نكرده‌ایم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حسین توکلی درباره وضعیت وزنه برداران و ضرورت برگزاری رکوردگیری بیان کرد: وزنه‌برداران باید در یک مقطع تمرینی نتیجه می‌گرفتند بنابراین در پایان اردو باید نسبت به وضعیت آنها شناخت پیدا می کردیم. برای ما مهم بود وضعیت تعدادی از وزنه‌برداران که قرار است در مسابقات آسیایی حضور یابند را ارزیابی کنیم. همچنین قهرمانان شاخص ما هم نیاز بود کیفیت خود را ببییند، از این رو در رکوردگیری تمام وزنه برداران حضور داشتند.

توکلی در پاسخ به این پرسش که آیا ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شده است، گفت: برای ترکیب تیم ملی هنوز تصمیم‌گیری قطعی نکرده‌ایم. ما 8 نفر را در تیم داریم ولی هنوز اینکه تیم را کامل یا ناقص بفرستیم تصمیم‌گیری نکرده‌ایم. از طرفی هنوز نتیجه آزمایش دوپینگ وزنه برداران نیامده و منتظر هستیم تا نتیجه بیاید.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه که نیاز بود وزنه بردارانی که به مسابقات آسیایی نمی‌روند هم در رکوردگیری شرکت کنند، بیان کرد: ما سه اردو برگزار کردیم که نیاز بود وزنه‌برداران محک بخورند و برای اینکه مشخص شود ما و وزنه برداران در چه شرایطی قرار داریم باید ارزیابی را انجام می‌دادیم.

وی درمورد برنامه تمرینی وزنه بردارانی که به تایلند نمی‌روند نیز گفت: در مدتی که در مسابقات آسیایی هستیم قطعا برای نفراتی که برای مسابقات جهانی تمرین می‌کنند، برنامه داریم. اردوی تیم جهانی ما در تهران دایر هست و در شکل و شمایل جدیدی که در مجموعه آزادی به وجود آمده است، تمرین می کنند. تا زمانی که در مسابقات آسیایی هستم مهدی پانزوان برنامه‌های تمرینی وزنه‌برداران را ادامه خواهد داد و برنامه ریزی جهت حضور در مسابقات جهانی و المپیک از مدتها قبل انجام شده و به صورت مقطعی برنامه‌ها را جلو می‌بریم.

توکلی در مورد نفراتی که از اردو خط خواهند خورد نیز گفت: هنوز مشخص نیست که چند نفر از اردو خط می‌خورند.


۱۳۹۴/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...