نسخه چاپی

گاسپار: در مورد مرخصی و پرداختی‌های كی‌روش، طرفین قرارداد مطلع هستند

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بنده هر روز با كی‌روش در ارتباط هستم و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دستیارانش اطمینان كامل را دارد و برای همین منظور ما تقریباً به صورت روزانه با یكدیگر در ارتباط هستیم.

به گزارش نما به نقل از فارس،‌ تیم فوتبال سپاهان در دیداری جذاب و پرگل در فولادشهر اصفهان موفق شد با نتیجه 4 بر 2 پرسپولیس را شکست دهد. این دیدار در حضور دن گاسپار مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی و یکی از دستیاران کارلوس کی‌رو ش در تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد.

بر همین اساس خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با دن گاسپار که برای آنالیز این مسابقه و زیرنظر گرفتن عملکرد ملی‌پوشان دو تیم به فولادشهر آمده بود گفت‌وگویی انجام دادیم که متن آن را در زیر می‌خوانید.

فارس: از حضورتان در اصفهان بگویید، گویا این روزها اعضای کادرفنی تیم ملی با دقت و وسواس بیشتری مسابقات لیگ برتر را زیرنظر گرفته اند؟

درست است، بنده نیز مربی تیم ملی هستم و آمده‌ام تا بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند را از نزدیک عملکردشان را زیر نظر بگیرم وبازی آنها را مورد ارزیابی قرار دهم.

فارس: یعنی سایر بازیکنان را زیر نظر ندارید و فقط آنهایی که در اردوهای گذشته تیم ملی حضور داشته‌اند، زیر ذره‌بین شما و سایر مربیان تیم ملی هستند؟

خیر این طور نیست. وقتی که به مسابقات مختلف می‌آیم با چشمان باز در ورزشگاه حضور پیدا کرده و تمام بازیکنانی که در زمین مسابقه هستند را می‌بینم و تحت نظر دارم و نه فقط آنهایی که در اردوهای گذشته تیم ملی حضور داشته‌اند و یا سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را دارند.

فارس: در خصوص برنامه‌های فنی تیم ملی و سایر موارد مربوط به تیم ملی آیا با کی‌روش در ارتباط هستید؟

همینطور است. بنده هر روز با کی‌روش در ارتباط هستم و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دستیارانش اطمینان کامل را دارد و برای همین منظور ما تقریباً به صورت روزانه با یکدیگر در ارتباط هستیم.

فارس: یعنی برنامه‌هایی که از شما خواسته‌ است را مرتب به او گزارش می‌دهید؟

درست است، کی روش در خصوص وظایفی که از ما خواسته هر روز سوال می‌کند و توضیح می خواهد و ما نیز به عنوان دستیاران سرمربی تیم ملی در این تیم اطلاعات لازم را در اختیار او می‌گذاریم.

فارس: پس از اینکه بازگشت کی‌روش به کشور ایران کمی با تاخیر مواجه شد برخی‌ها عدم تحقق وعده‌های فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش را موجب ناراحتی کی‌روش عنوان کردند و برخی‌ها نیز مطالبات عقب‌افتاده این مربی از فدراسیون را موجب ناراحتی و بازگشت با تاخیر او دانستند. آیا این موضوع صحت دارد؟

طبق قراردادی که سرمربی تیم ملی با آقای کفاشیان و فدراسیون فوتبال دارد و صحبت‌هایی که خودشان انجام داده و بر سر آن به توافق رسیده‌اند و البته طرفین در مورد آن آگاه هستند، در مورد این گونه موارد از جمله اینکه کی‌روش چه زمانی به ایران بازخواهد گشت و یا اینکه نحوه استفاده او از مرخصی‌هایش چگونه است و یا اینکه پرداختی‌هایش چه زمانی محقق می‌شود؛ این موضوعات را هم طرفین قرارداد از آن مطلع هستند، اما هرچه هم که وجود داشته باشد، کی‌روش در حال حاضر در مرخصی به سر می‌برد.

فارس: حضور تیم ملی عراق در ورزشگاه دستگردی باری انجام بازی‌های مقدماتی جام جهانی گویا تداخلی را در برنامه‌های تیم ملی فوتبال ایران ایجاد کرده است. برای بازی با گوام قرار است در کدام کمپ یا ورزشگاه آماده شوید؟

بازی با گوام در کرج برگزار می‌شود و قرار است تیم ملی تمریناتش را در آکادمی ملی تیم فوتبال آغاز کند.

فارس: اما آنجا چمن مناسبی ندارد.

با این حال این آکادمی مخصوص تیم‌های ملی فوتبال ایران است.

فارس: آیا صحبتی باقی مانده است؟

به عنوان دستیار کی‌روش باید بگویم ما هیچ وقت نمی‌توانیم سر خود به چیزی عمل کنیم و یا با نظر خودمان تصمیم بگیریم. هر حرکت و یا کوچک‌ترین مورد با مشورت کی‌روش انجام خواهد شد.

۱۳۹۴/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...