نسخه چاپی

ساعت صفر اعلام آزادی یمن از وجود تروریست‌ها نزدیك است

یكی از رهبران انصارالله یمن ضمن تشریح پیروزی‌های تازه نیروهای انصار الله و ارتش یمن در مناطق مختلف این كشور اعلام كرد كه ساعت صفر اعلام آزادی یمن از اشغال تروریست‌ها نزدیك است.

به گزارش نما، «عدنان علی الحوثی» یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با فارس در صنعا خبر داد: نیروهای انصار الله با پشتیبانی ارتش و کمیته‌های انقلابی منطقه عقاقه در استان تعز را پاکسازی کردند تا بدین ترتیب دو منطقه مشرعه و حدنان را در سیطره کامل خود داشته باشند.

الحوثی با اشاره به پیروزی‌های بزرگ انصار الله و کمیته‌های انقلابی در نبرد مناطق مختلف یمن گفت: ساعت صفر برای اعلام آزادسازی کامل یمن از لوث عناصر القاعده و شبه نظامیان منصور هادی نزدیک است.

وی افزود: در استان البیضاء ارتش و نیروهای مردمی صفوف القاعده و شبه نظامیان مزدور هادی را در هم کوبیده و با وارد آوردن تلفات سنگین به تروریست‌ها، شماری از آنها را بازداشت کردند.

این رهبر انصار الله تاکید کرد: در استان مارب، ارتش و کمیته‌های مردمی در عملیاتی منحصر به فرد یک تانک متعلق به تروریست‌های القاعده و مزدوران دشمن سعودی را با یک فروند موشک ضد زره هدف گرفتند که با سرنشین آن به آتش کشیده شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر مقر فرماندهی سوم در مارب با چندین خمپاره و موشک هدف گرفته شد که با کشته و زخمی شدن دستکم بیست و شش نفر از شبه نظامیان هادی و مزدوران عربستان همراه بود.

الحوثی گفت: در استان ابین، گروهی از عناصر تروریستی قصد داشتند با پشتیبانی هوایی دشمن سعودی به سوی مواضع انصار الله و کمیته های مردمی حرکت کنند، اما نیروهای مردمی با دفع این تحرکات تروریست‌ها، تلفات سنگینی به صفوف آنها را وارد کرد و مابقی پا به فرار گذاشتند.

وی ادامه داد: پیروزی‌های انصار الله و کمیته‌های مردمی در میدان مبارزه درس عبرتی به دشمن سعودی و سربازان آن داده و هیچ گاه همچون جنایات دشمن سعودی در کشتار شهروندان و تخریب محله‌های مسکونی و نابودی دارایی‌های آنها قوانین جنگ را نقض نکرده است.

این رهبر انصار الله حمایت قبیله آل الاسود در منطقه حبان استان شبوه را ستود و گفت: فرزندان این قبیله قاطعانه با ورود تررویست به منطقه حبان مخالفت کرده و در برابر نفوذ آنها دلاورمردانه ایستادند.

الحوثی از همه مردم شریف یمن خواست در صفوفی یکپارچه به مبارزه با تروریسم در کشورشان رفته و ریشه آن را از خاک خود جدا کنند.

وی تاکید کرد: تروریسم ساخته و پرداخته دست عربستان است و رژیم آل سعود از آن برای نابودی کشورها و ملت‌های اسلامی در راستای منافع آمریکا و اسرائیل استفاده کرده است.

۱۳۹۴/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...