نسخه چاپی

برانكو: نگران نیستم زیرا حریفان از ما بهتر نیستند

عکس خبري -برانکو: نگران نيستم زيرا حريفان از ما بهتر نيستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل استقلال اهواز و سپاهان باختیم اما ضعیف‌تر از حریف نبودیم و بهتر از آنها بودیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران در مورد شرایط پرسپولیس و دو باخت این تیم گفت: طبیعی است که وضعیت خوبی نیست وقتی تیم می‌بازد، اما مستحق باخت نبودیم هم در بازی استقلال خوزستان و بدتر از آن در بازی با سپاهان اما این فوتبال است که گاهی تیمی که یکی دو اشتباه می‌کند حریف از آن استفاده می‌کند ما باختیم اما ضعیف‌تر از حریف نبودیم و بهتر از آنها هم بودیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اعتراض به داوری گفت: از شما می‌پرسم این اعتراض ما حق هست یا نه؟ به سرعت 5 اشتباه داوری را می‌گویم، خطا روی طارمی و اخراج مدافع سپاهان و ضربه پنالتی هم خلاف مقررات بود و حتی ضربه پنالتی هم درست نبود و از سه خطایی که روی عالیشاه افتاد دو مورد از آنها پنالتی بود. در اهواز هم با همان معیاری که نوروزی اخراج شد باید دو بازیکن حریف اخراج می‌شد و به جای 7 امتیاز فقط یک امتیاز داریم.

برانکو در مورد شانزدهمی تیم پرسپولیس گفت: درست است که قعر جدول هستیم؛ اما مستحق این جایگاه نیستیم، اگر حریف بهتر از ما بود باید نگران می‌شدیم اما اکنون این‌گونه نیست.

وی در مورد وضعیت محسن مسلمان و جانشینی او به جای نوری گفت: این دو بازیکن از نظر بازی خیلی باهم متفاوت هستند و 10 روز قبل از شروع مسابقات به ما ملحق شد. او و حیدریه باهم آمدند می‌دانید چرا حیدریه بازی کرد؟ چون بابک حاتمی شب قبل مسموم و بیمار شده بود ولی خوب بازی کرد هرچند مصدوم هم شد. یکی از دلایلی هم که حیدریه مصدوم شد این بود که صدرصد آماده نبود. تجربه به من می‌گوید او یکماه دور از میادین خواهد بود البته باید از پایش عکس گرفته شود.

برانکو در مورد بازی با ذوب آهن گفت: ذوب آهن نه فقط مقابل استقلال که مقابل سپاهان هم خوب بازی کرد و در بازی با استقلال این مسئله را نشان داد و ثابت کرد و بازی سختی با این تیم خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه مهاجم جدید و خارجی پرسپولیس چه شرایطی خواهد داشت، گفت: جری هم نیاز به تمرین دارد و تمرین و تمرین.

سرمربی پرسپولیس در مورد رسیدن نوراللهی و سوشا مکانی به تیم پرسپولیس گفت: اگر سوشا مکانی بود از 7 امتیاز ما دفاع می‌کرد. مکانی دروازه‌بان خوبی است و به تیم ما اعتماد به نفس می‌دهد و طبیعی است که صادقی در 5 جلسه تمرین نمی‌تواند مثل مکانی شود. نوراللهی در کورس رقابت است و او بعد از پایان فصل قبل شانه‌اش را عمل کرد ولی یکی از بهترین بازیکنانی است که پتانسیل خوبی دارد.

وی در مورد اینکه چرا کفشگری کاپیتان شد و بهتر نبود اومانیا کاپیتان می‌شد، گفت: اومانیا بازیکن باتجربه‌ای است ولی کفشگری سابقه بیشتری داشت و از صمیم قلب برای باشگاهش بازی می‌کند ولی متاسفانه اشتباه هم داشت.

برانکو در مورد بازیکن جدید گفت: امکان جذب بازیکن را در حال حاضر نداریم تا نیم فصل دیگر نمی‌توانیم بازیکن بگیریم.

نشست خبری فردای برانکو ایوانکوویچ به دلیل مصاحبه امروز لغو شد.

۱۳۹۴/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...