نسخه چاپی

نجات دختربچه گروگان از اسارتگاه كوهستانی

دختر هشت ساله كرمانی از دست گروگانگیران نجات یافت و به آغوش خانواده‌اش بازگشت. سردار «حسین چناریان» فرمانده پلیس استان كرمان گفت: عامل اصلی ربودن دختربچه 8 ساله و 3 همدستش در كرمان دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از ایران،وی گفت: 15 مردادماه سال جاری دختربچه‌ای در یکی از خیابان‌های شهر کرمان در برابر دیدگان رهگذران ربوده شد. وی افزود: آدم‌ربایان این کودک را از شهر کرمان خارج کرده و در ارتفاعات صعب‌العبور جنوب استان کرمان زندانی کردند.
سردار چناریان بیان کرد: با همکاری مردم و پیگیری‌های اطلاعاتی صورت گرفته توسط پلیس آگاهی استان کرمان، عامل اصلی این آدم‌ربایی و سه همدستش که در انتقال و نگهداری این کودک دست داشتند، روز 22 مردادماه دستگیر شدند. فرمانده پلیس استان کرمان تصریح کرد: انگیزه این ربایش، باج‌خواهی امنیتی‌ نبوده و دلیل آن ‌مربوط به مواد مخدر است، زیرا بستگان درجه یک این کودک به دلیل جرایم مواد مخدر در زندان به سر می‌برند. وی عنوان کرد: ‌دو خودرو نیز که در ربودن این کودک 8 ساله نقش داشت توقیف شد. سردار چناریان گفت: این کودک توسط آدم‌ربایان مورد آزار و اذیت قرار گرفته و روی بدن وی آثار سوختگی وجود دارد تا با ایجاد فشارهای روحی ‌به گروگان و بستگان وی مطالبات و درخواست‌های خود را عملی کنند.

۱۳۹۴/۵/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...