نسخه چاپی

تصویب دوفوریت طرح ممنوعیت بكارگیری بازنشستگان

نمایندگان در صحن علنی امروز با دوفوریت ممنوعیت اشتغال بازنشستگان در مشاغل، موافقت كردند.

به گزارش نما به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، نمایندگان در جلسه علنی امروز یکشنبه 25 مردادماه با دوفوریت طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان موافقت کردند.



ناصر موسوی لارگانی بعنوان یکی از طراحان طرح مذکور در صحن علنی مجلس گفت: درحال حاضر 153 نماینده مجلس طرح مذکور را به امضا رساندند.



وی افزود: این طرح از جمله ضروریات است که اگر امروز دوفوریت آن مورد موافقت نمایندگان قرار گیرد انشاءالله روز سه شنبه کلیات آن بررسی خواهد شد.



همچنین در ادامه مهرداد بائوج لاهوتی بعنوان مخالف طرح مذکور گفت: این طرح نباید در قید دوفوریت مدنظر مجلس قرار می‌گرفت.



عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه متذکر شد: تصویب دوفوریت ممنوعیت اشتغال بازنشستگان می‌تواند در 72 ساعت اخیر اتفاق بزرگی در سطوح اشتغال بازنشستگان ایجاد کند.



لاهوتی همچنین تأکید کرد: ما ناچاریم در برخی موارد از بازنشستگان استفاده کنیم ناچاریم استثنائاتی را در این طرح مدنظر قرار دهیم.



وی در ادامه تصریح کرد: معتقدم این طرح رنگ و بوی سیاسی دارد و به نوعی مخدوش کردن کار دولت تلقی می‌شود.



همچنین سید محمد حسین میرمحمدی در ادامه بعنوان موافق طرح مذکور بیان داشت: ما باید دررابطه با طرح ممنوعیت اشتغال بازنشستگان اتفاق نظر داشته باشیم و به جز این طرح حتی با ممنوعیت اشتغال دو شغله‌ها هم مخالفت کنیم چرا که این امر به نفع کشور است.



همچنین نمایندگان با 151 رأی موافق، 22 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع با دوفوریت طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در مشاغل، موافقت کردند.

۱۳۹۴/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...