نسخه چاپی

تنها یك سایت همسریابی مجوز دارد!

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به برخورد با ۷۰۰ سایت فاقد مجوز همسریابی، گفت:‌ فقط سایت همسرگزینی مربوط به موسسه تبیان كه براساس همسان‌گزینی فعالیت می‌كند، مجوز فعالیت دارد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی در پاسخ به سؤالی مبنی بر مجوز سایت‌های همسریابی گفت: هیچ سایت همسریابی مجاز و دارای مجوز مگر سایت همسرگزینی براساس همسان‌گزینی مربوط به مؤسسه تبیان وجود ندارد. ضمن اینکه صدور مجوز فعالیت سایت‌های همسریابی برعهده سازمان جوانان وزارت ورزش و جوانان است.

وی افزود: 700 سایت فعال در زمینه همسریابی وجود داشت که شناسایی شدند و با آنها برخورد شد. به یک مجرم اینترنتی که به‌وسیله سایت های همسریابی زنان را شناسایی و از آنها اخاذی می‌کرد، دستگیر شد، ولی اثرات روحی و روانی این اقدامات از جان قربانیان هیچ‌گاه خارج نمی‌شود.

منتظرالمهدی توصیه کرد: افراد جوان و نوجوان در تله های فیشینگ گرفتار نشوند و در زمان مقتضی تله فیشینگ و راه‌های گرفتار نشدن در این تله‌ها را عنوان خواهند کرد.

منتظرالمهدی در رابطه با حاشیه‌های اکران فیلم رستاخیز مانند حادثه میدان شهدا که فیلم آن منتشر شد و زنی قمه زد، گفت: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده است و نتیجه آن پس از پایان تحقیقات اعلام می‌شود، ضمن اینکه خانم موردنظر شناسایی شده است.

سخنگوی نیروی انتظامی در رابطه با سؤالی در خصوص تخریب یک مسجد اهل سنت در شمال غرب تهران و اخبار متناقض در این رابطه گفت: این مسجد ساختمان 4 طبقه‌ای بوده است که تغییر کاربری داده بوده و شهرداری باید در رابطه با آن براساس ماده 100 ورود می‌کرده است، ضمن اینکه یگان ویژه و هیچ عضوی از اعضای نیروی انتظامی در کار تخریب حضور نداشته‌اند، ‌بلکه شرکت انتظام زیر نظر شهرداری است که حضور داشته است.

وی در رابطه با مجسمه‌های ربوده‌شده و پیگیری این موضوع گفت: مسئولیت ربوده شدن این مجسمه‌ها با نیروی انتظامی نیست؛ چراکه هر مجسمه مسئولی دارد که به آن رسیدگی می‌کند، ضمن اینکه هیچ شکایتی از طرف سازمان‌ها به پلیس ارائه نشده است تا توسط پلیس پیگیری شود، ضمن اینکه ما در رابطه با این سرقت‌ها به سرنخ‌هایی پیدا کرده‌ایم. ضمن اینکه این مجسمه‌ها ذوب می‌شوند و به مجسمه‌هایی از جنس خود تبدیل می‌شوند.

وی در رابطه با سؤالی در رابطه با فیلتر شدن تلگرام نیز گفت: فیلتر شدن تلگرام و هرگونه تصمیم درخصوص فعالیت این اپلیکیشن‌ها در حوزه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه حوزه قضائیه است که 11 عضو حقوقی و 2 عضو حقیقی دارد که نیروی انتظامی یکی از اعضای تأثیرگذار آن است و تاکنون هیچ‌گونه تصمیمی از آنجا به نیروی انتظامی ابلاغ نشده است.

۱۳۹۴/۵/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...