نسخه چاپی

شاخص بورس افت كرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۷۴ واحد دیگر افت كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم؛ بازار سرمایه امروز هم با ریزش شاخص و قیمتها همراه بود و با دادوستد 732 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 94 میلیارد تومان در 33 هزار نوبت، شاخص بورس برای ششمین روز پیاپی منفی بود و با افت 74 واحدی در کانال 65 هزار و 239 واحد قرار گرفت.
بیشترین اثر منفی بر حرکت دماسنج بازار سرمایه هم در روزجاری از آن نمادهای معاملاتی شپنا، رمپنا و پارسان شد و نمادهای معاملاتی تاپیکو، حکشتی و وانصار با رشد خود مانع ریزش بیشتر شاخص شدند.
بر اساس این گزارش؛ بیشترین افزایش قیمت نیز امروز به نام نمادهای معاملاتی خفنر، بکام و خاذین و بیشترین افت قیمت از آن نمادهای معاملاتی خکمک، واتی و سکارون شد.
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه نیز امروز منفی بودند به طوری که شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) 29 واحد، کل(هموزن) 5 واحد، قیمت(هموزن) 4 واحد، آزادشناور 80 واحد و شاخص بازار اول 126 واحد افت کردند و شاخص بازار دوم با 246 واحد افزایش روبرو شد.
در بازارهای فرابورس ایران نیز امروز با دادوستد 173 میلیون ورقه به ارزش 96 میلیارد تومان در 11 هزار نوبت، آیفکس 0.5 واحد افت را به ثبت رساند و در کانال 773 واحد قرار گرفت.

۱۳۹۴/۵/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...