نسخه چاپی

گزارش اصل ۹۰ درباره بورسیه‌ها تایید شد

نایب رئیس كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به عدم حضور فرهادی در جلسه جمع‌بندی بورسیه‌ها گفت: حاضران در این جلسه گزارش كمیسیون اصل ۹۰ درباره بورسیه‌ها را نظر قطعی و نهایی در پرونده بورسیه‌ها اعلام كردند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره جلسه امروز این کمیسیون با وزیر علوم درخصوص جمع‌بندی پرونده بورسیه‌ها اظهار داشت: متاسفانه وزیر علوم و مسئولان سازمان امور دانشجویان در این جلسه شرکت نکردند.

وی ادامه داد: از وزارت علوم دولت دهم آقای ملاباشی رئیس سازمان امور دانشجویان در جلسه حضور داشت و معاون حقوقی دیوان محاسبات، دادستان دیوان محاسبات و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ از دیگر شرکت کنندگان حاضر در این نشست بودند.

کوچکی‌نژاد درباره نتیجه جلسه گفت: اعضای حاضر در جلسه به اتفاق آرا گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره بورسیه‌ها را تایید و اعلام کردند بورسیه‌های دوره گذشته بدون هیچ مشکلی و به شکل قانونی می‌توانند به تحصیل خود ادامه دهند و قرار شد این مسئله به وزیر علوم نیز اعلام شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد اگر وزیر علوم نسبت به مورد یا مواردی درباره بورسیه‌ها شکایت دارد آن را از طریق مراجع حقوقی و قضایی به دیوان محاسبات اعلام کند و از این طریق این مسئله را پیگیری کند.

وی درباره نحوه اعلام این گزارش به وزیر علوم نیز گفت: در جلسه صبح فردای هیئت رئیسه کمیسیون آموزش این مسئله تصمیم‌گیری می‌شود.

۱۳۹۴/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...