نسخه چاپی

پرسپولیس و ذوب آهن؛ نبرد برانكو با كاپیتان یحیی

در ادامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس میزبان ذوب آهن اصفهان و استقلال میهمان استقلال اهواز است.

به گزارش نما به نقل از فارس، در ادامه هفته چهارم لیگ برتر در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 دیدار برگزار می شود. در این هفته بعید است که سپاهان از صدر جدول پایین بیاید مگر اینکه این تیم در خانه امتیاز از دست بدهد که در آنصورت سایپا شانس صدرنشینی پیدا می‌کند.

نگاهی به این مسابقات می‌اندازیم:

گسترش فولاد تبریز- سیاه جامگان؛ آبی‌های تبریز به دنبال اولین برد

گسترش فولاد تبریز بدون برد در رده پانزدهم جدول لیگ برتر قراردارد و شاگردان فراز کمالوند در این بازی خانگی به دنبال اولین برد خود هستند البته گل صحیح این تیم در بازی با صبا با اشتباه کمک داور مردود شد.

سیاه جامگان نیز هفته گذشته بعد از دو باخت تیم نفت را در تهران شکست داد تا اکنون در رده دهم جدول قرار بگیرد. شاگردان خطیبی تاکنون در لیگ برتر مساوی نداشته‌اند و شاید آنها اولین مساوی خود را در تبریز کسب کنند. مساوی در تبریز برای سیاه جامگان نتیجه بدی محسوب نمی‌شود هرچند که گسترش تبریز برای برد به میدان می‌آید.

پرسپولیس - ذوب آهن اصفهان؛ نبرد برانکو با کاپیتان یحیی!

پرسپولیس اگرچه برای اولین مرتبه در تاریخش در انتهای جدول لیگ برتر قرار گرفته اما پیروزی در این دیدار می‌تواند سرخپوشان را حداقل 8 پله بالا بکشد و پرسپولیس از آخر جدول به رده هشتم برسد. در این بازی محرومیت سوشا مکانی هم به پایان رسیده و او به احتمال فراوان درون دروازه پرسپولیس قرار می‌گیرد. هادی نوروزی کاپیتان سرخپوشان هم می‌تواند در این مسابقه به میدان برود و از سویی دیگر گفته می‌شود احمد نورالهی هم آمادگی حضور در این میدان هست.

به این ترتیب وضعیت پرسپولیس از سه دیدار قبل بهتر به نظر می‌رسد اما حریف سرخپوشان تهرانی یک تیم قدرتمند است. ذوب آهن هفته گذشته توانست نوار بردهای استقلال را قطع کند و شاگردان پرویز مظلومی را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد. رویارویی گل‌محمدی با پرسپولیس ویژگی‌هایی جالب‌تری نسبت به بازی با استقلال دارد. گل‌محمدی خودش سرمربی پرسپولیس و شاگرد برانکو در تیم ملی بوده است. گل‌محمدی کاپیتان برانکو در تیم ملی ایران بوده و اکنون باید مقابل استادش درس پس بدهد.

اگر گل‌محمدی از پرسپولیس سه امتیاز را بگیرد برانکو را در مخمصه‌ای بزرگ قرار می‌دهد. برانکو قطعا در این مسابقه پرسپولیس را هجومی به میدان می‌فرستد. سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن پیش بینی کرده که مسابقه دو تیم از زیباترین بازی‌های چند سال اخیر خواهد شد.

برانکو هفته گذشته مقابل حسین فرکی دستیار سابقش شکست خورد و دلش نمی‌خواهد دوباره مغلوب یکی دیگر از شاگردانش شود.

سپاهان - فولادخوزستان؛ زردپوشان اصفهانی به دنبال چهارمین برد

سپاهان صدرنشین لیگ برتر است که تمامی بازی‌هایش را در سه هفته اول لیگ برده است. شاگردان حسین فرکی بهترین قرعه را کسب کرده‌اند و زردپوشان اصفهانی برای چهارمین هفته متوالی در اصفهان به مصاف حریف خود می‌روند. فولاد خوزستانی که فصل گذشته یکی از تیم‌های مدعی بود در این فصل هنوز نتوانسته پیروزی کسب کند و اکنون در رده چهاردهم قرار دارد. اگر اسکوچیچ نتواند در این بازی پیروز شود شرایطش در فولاد سخت خواهد شد البته شکست دادن سپاهانی که از نظر تاکتیکی یک تیم کامل است و بازیکنانش در اوج آمادگی هستند کار بسیار بسیار دشواری است و شاید گرفتن یک امتیاز برای فولاد خوزستان در اصفهان نتیجه مطلوبی در این مسابقه محسوب شود.

اگر فولاد بتواند از زردپوشان اصفهانی امتیاز بگیرد فاصله سپاهان با رقبایش را در صدر جدول کم کرده و خودش هم از انتهای جدول فرار می‌کند.

استقلال خوزستان - سایپا؛ نبرد تیم‌های دوم و سوم جدول

شاگردان عبدالله ویسی در اهواز سه امتیاز از پرسپولیس در هوای گرم و شرجی گرفتند و اکنون امیدوارند که یک برد دیگر در این گرما از سایپا بگیرند. مجید جلالی گفت که دمای هوا در روز بازی 49 درجه سانتی‌گراد خواهد بود. بنابراین به نظر می‌رسد بازی در چنین هوای گرمی برای شاگردان جلالی کار دشواری باشد. استقلال خوزستان در رده سوم جدول است و اگر در این بازی هم پیروز شود وضعیتش در جدول بهتر خواهد شد. نارنجی‌پوشان هم نمی‌خواهند به راحتی پله دوم جدول لیگ را از دست بدهند.

پدیده - تراکتورسازی تبریز؛ غافلگیری تراکتور با تماشاگر!

پدیده تاکنون بردی در این فصل نداشته و تراکتورسازی در لیگ پانزدهم نباخته است. مسئولان پدیده برای اینکه بتوانند از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را ببرند تماشای مسابقه را رایگان اعلام کرده‌اند تا با حمایت هواداران‌شان بتوانند از قرمزپوشان تبریزی سه امتیاز بگیرند. تراکتورسازی هفته گذشته در خانه غافلگیر شد و نتوانست راه آهن را شکست بدهد و به مساوی رضایت داد. پدیده هم 2 بر یک مقابل سایپا شکست خورد.

راه آهن - صبای قم؛ نبرد تیم‌های بی‌تماشاگر!

هر دوتیم بردی نداشته اند و صبا با علی دایی سه مساوی کسب کرده است و در رده نهم قرار دارد و راه آهن هم با فرهاد کاظمی سیزدهم است. ویژگی مشترک دو تیم نداشتن هوادار است. هرچند صبا به دلیل حضور دایی ممکن است تماشاگرانش حتی از راه آهن میزبان در این مسابقه بیشتر باشد. راه آهن هم ظاهرا پیشنهادی 5 ساله به علی دایی داده بود که به قول خودش به خاطر یک یاعلی به مدیران صبا قید این پیشنهاد را زد. هفته گذشته هر دو تیم مساوی کرده‌اند. راه آهن یک امتیاز از تراکتورسازی گرفته و صبای قم هم در خانه مقابل گسترش فولاد تبریز متوقف شد.

استقلال اهواز- استقلال؛ برادر کشی!

استقلال بعد از باخت خانگی هفته پیش مقابل ذوب آهن به حاشیه رفت. درست بلافاصله بعد از سوت پایان مسابقه یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه علیه مظلومی صحبت کرد و همین صحبت‌ها سرآغاز حاشیه‌های استقلال شد اگر چه بهرام افشارزاده خیلی سریع وارد میدان شد تا حاشیه‌ها را کنترل کند.

استقلال برای اینکه دوباره به اوج و آرامش برسد باید برادر کوچک‌ترش را در اهواز شکست بدهد. استقلال اهوازی که هفته گذشته در انزلی مقابل ملوان شکست خورد.

روی کاغذ شانس استقلال تهران برای پیروزی در این بازی بیشتر از همنام اهوازی خود است اما روی کاغذ گرمای شدید هوا را نمی‌توان حس کرد! گرمایی که شاید به 50 درجه سانتی‌گراد برسد و به همین دلیل حریف اول استقلال در اهواز آب و هوای شرجی و سنگین اهواز است.

محرومیت حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال تمام شده و از این مسابقه می‌تواند برای آبی‌پوشان بازی کند اما سجاد شهباز‌زاده همچنان مصدوم است.

برنامه هفته چهارم _ بزرگداشت روز جهانی مسجد و آغاز هفته دولت

چهارشنبه28 مرداد 94

نفت تهران – ملوان بندر انزلی – ساعت 19:15 – ورزشگاه تختی تهران

پنجشنبه 29 مرداد 94

پرسپولیس – ذوب آهن اصفهان - ساعت 19:15- ورزشگاه آزادی تهران

فولاد مبارکه سپاهان – فولاد خوزستان - ساعت 19:15 – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

استقلال خوزستان – سایپا - ساعت 19:15 – ورزشگاه غدیر اهواز

گسترش فولاد تبریز – سیاه جامگان مشهد - ساعت 18:30– ورزشگاه اختصاصی گسترش تبریز

جمعه 30 مرداد 94

پدیده خراسان – تراکتورسازی تبریز – ساعت 17:30 – ورزشگاه ثامن مشهد

راه‌آهن‌ - صبای قم – زمان و مکان بازی متعاقبأ اعلام می شود.

استقلال اهواز – استقلال تهران – ساعت 19:15 – ورزشگاه غدیراهواز

۱۳۹۴/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...