نسخه چاپی

خندوانه دیشب در تسخیر كودكان

عکس خبري -خندوانه ديشب در تسخير کودکان

برنامه خندوانه علاوه بر صدای خنده؛ شب گذشته پر از جیغ‌های رنگارنگ و كودكانه شده بود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، استودیو خندوانه دیشب پر بود از صدا و تصویر حاضرانی که هنوز بی‌ریا، ساده و پر از صداقتی ناب هستند، بچه‌هایی که در ابتدا با گریه یکدیگر فریاد می‌زدند وبرای لحظاتی آنجا را تصرف کرده بودند؛ در همین بین جوان وارد شد و آن ۲۵ثانیه خنده و حرف‌های ابتدایی را همراه با همان صداها بیان کرد.

*شما که بچه نداری، خودت را قاطی نکن!

وقتی نوبت به بخش استندآپ کمدی رسید، نیما با گریمی متفاوت روی جایگاه چرخان کمدین حاضر شد و خود را دکتر پاینده سازگار با محیط معرفی کرد؛ بعد هم اعلام کرد که می‌خواهد درباره روابط هنجارهای نادرست و تبدیل آن به درست بین والدین و فرزندان صحبت کند!

حین این صحبت‌ها نیما در جواب رامبد که به سوال او راجع به خوشبختی بچه پاسخ داده بود گفت: شما مگه بچه‌داری؟ وقتی که نداری چرا خودت رو قاطی این بحث می‌کنی؟!

خلاصه دکتر سازگار در ادامه روش‌های نوین و به قول خودش جذابی را برای تربیت موفق کودکان ارائه داد و بعد از پخش آیتمی جوان از یک دکتر واقعی به نام سید حامد برکاتی که متخصص کودکان و اطفال است دعوت کرد.

*طرحی برای خوب شدن حال کودکان

برکاتی در پاسخ به اینکه چه کنیم تا حال بچه‌هایمان خوب باشد گفت: توجه، توجه والدین، آشنایان، مسئولین و حتی سیاست گذار‌ان، چون آن‌ها می‌توانند با ایجاد شرایط اجتماعی مناسب برای مثلا مادر و پدر کودک، منجر به خوب بودن حال او شوند.

بعد از کمی گپ و گفت اینچنینی در حالی که هنوز صداهای زیادی به گوش می‌رسید و شلوغی که با راه رفتن بعضی از آن‌ها در استودیو ایجاد شده بود، قرار شد که هر کسی که از دکتر سوالی دارد بپرسد و در این سوال‌ها موضوعاتی چون اختصاص شرایطی برای مادران کارمند، نحوه تربیت بچه تا ۷سالگی با در نظر گرفتن این حرف که کودک تا آن سن پادشاه است و ...مطرح شد و برکاتی نیز نوید این را داد که چنین طرحی برای حضور بیشتر مادران کارمند کنار فرزندشان در نظر گرفته شده است.

در پایان هم این دکتر ابراز امیدواری کرد که از این پس با تربیت صحیح از کودکی، دیگر شاهد مشکلات و اتفاقاتی که در بزرگسالی ایجاد می‌شود نباشیم.

پس از رفتن وی و پخش آیتم بیمارستان کودکان، مسابقه داخل استودیو در حالی که والدین‌، بچه در بغل داشتند اجرا شد و بعد هم جوان ضمن آرزوی شادی و قبراق بودن برای همه با همان سرو صداها خداحافظی کرد.

گفتنی است؛ شادی این برنامه نیز به همه پدر و مادرهایی که بچشون تازه متولد شده یا سنی مابین یک تا دوسال دارند تعلق گرفت.

شاد باشید.

۱۳۹۴/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...