نسخه چاپی

واكنش هیات مدیره پرسپولیس به بازگشت قطبی

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینكه خبر بازگشت افشین قطبی به پرسپولیس صحت ندارد، گفت: ما به برانكو ایوانكوویچ اعتقاد داریم و تحت هر شرایطی از وی حمایت می‌كنیم.

به گزارش نما به نقل از راه دانامحمد زادمهر در گفتگو با مهر درباره شرایط تیم پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن با بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی با تیم‌هایی که سرمربیان با دانشی مثل یحیی گل‌‌محمدی دارد همیشه دشوار است. امیدوارم بازی خوبی را ببینیم و شرایط به نفع ما رقم بخورد. هرچند از سه مسابقه گذشته فقط یک امتیاز گرفته‌ایم ولی معتقدم تیم ما مثل ذوب آهن سال گذشته است که اوایل فصل نتایج مناسبی نگرفت ولی به تدریج خودش را بالا کشید.

عضو هیات مدیره پرسپولیس افزود: ان شاءالله که استارت پیروزی‌های ما از این بازی زده می‌شود. خوشبختانه برانکو ایوانکوویچ هم که اواخر فصل قبل به پرسپولیس آمد، شناخت خوبی روی تیم دارد.

زادمهر در خصوص نقطه قوت پرسپولیس در این فصل که او را امیدوار می‌کند، گفت: در تیم پرسپولیس همه «ما» شده‌اند و مَنیت‌ها از بین رفته است. وقتی مصاحبه مهرداد کفشگری را که گفته بود برای من و کمال و احمد فرقی ندارد که کدام‌مان بازی کنیم، کلی لذت بردم. این نشان می‌دهد که رفاقتها در پرسپولیس بیشتر شده است. این موضوع هم متاثر از شخصیت برانکو است. او متانت و شخصیت خوب خودش را به تیم منتقل کرده است.

وی درباره ارزیابی‌اش از آینده پرسپولیس، گفت: من هم مثل ۵۹ درصدی که در برنامه نود به برانکو رای اطمینان دارند، آینده خوبی برای پرسپولیس می‌بینم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در واکنش به خبر احتمال بازگشت افشین قطبی به ایران و حضورش در پرسپولیس به جای برانکو ایوانکوویچ، تاکید کرد: چنین چیزی اصلا صحت ندارد و حتی از ذهن ما عبور نکرده است. ما تحت هر شرایطی کاملا از برانکو حمایت می‌کنیم چون به توانایی او اعتقاد داریم.

زادمهر در پایان در پاسخ به این سئوال که «آیا در صورت تداوم همین نتایج، باز هم از برانکو حمایت خواهید کرد یا خیر؟» گفت: حتی اگر این نتایج ادامه یابد، از برانکو حمایت می‌کنیم چون به وی اعقتاد داریم.

۱۳۹۴/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...