نسخه چاپی

امروز، دیدار شگفتی سازان والیبال

دو تیم ملی والیبال ایران و فرانسه كه در چند سال اخیر نتایج دور از انتظاری را كسب كرده اند امروز به مصاف یكدیگر خواهند رفت.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای جام جهانی ژاپن آماده می کند هم اکنون در لهستان به سر می برد تا مسابقاتی تدارکانی تحت عنوان جام واگنر برگزار کند. در این مسابقات که تیم های میزبان، فرانسه و ژاپن هم که حضور دارند تیم ها انتظار نمایشی خوب را از خود ندارند چرا که هنوز تمامی آنها مراحل بدن سازی سنگین را سپری می کنند و به گفته سرمربیان تیم ها هیچ یک از آنها در شرایط ایده آل نیستند.

با این حال جام واگنر همیشه مسابقاتی معتبر و مثبت برای تیم ها بوده است و ایران هم همیشه از حضور در این رقابت ها استقبال کرده. شاگردان کواچ امروز ساعت 20:30 در اولین دیدار خود رو در روی فرانسه، قهرمان لیگ جهانی خواهند رفت. فرانسه که از گروه سطح B لیگ جهانی به جمع 6 تیم برتر آمده بود در نهایت قهرمان این رقابت ها شد تا شگفتی بیش از پیش شود.

حالا دیدار این تیم با ایران می تواند جدال شگفتی سازان نام گذاری شود چرا که ایران هم در چند سال اخیر نتایجی را کسب کرده است که کمتر کسی انتظار آن را داشت. با اینکه این بازی تدارکاتی است اما ایران انگیزه های زیادی برای پیروزی در آن دارد و به گفته بازیکنان کری و هیجان در بازی فراوان خواهد بود.

۱۳۹۴/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...