نسخه چاپی

آغاز اعزام زائران حج تمتع به خانه خدا

رییس سازمان حج و زیارت گفت: سفر به حرم امن الهی با پرواز یك هزار و 400 زائر از امروز اول شهریور آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: رییس سازمان حج و زیارت گفت: سفر به حرم امن الهی با پرواز یک هزار و 400 زائر از امروز اول شهریور آغاز شد.

سعید اوحدی اظهارداشت:بخشی از این شمار زائر ، ساعت هشت صبح امروز از فرودگاه تبریز با شماره پرواز 5086 و 5088 راهی عربستان شدند.

اوحدی گفت: قرار است کاروان شمار دیگری از زائران سرزمین وحی راس ساعت 10 صبح امروز نیز با پرواز شماره 5084 شرکت ماهان ،فرودگاه حضرت امام (ره) را به مقصد عربستان سعودی ترک کنند.

وی اظهار داشت: از ایستگاه پروازی ساری نیز زائران خانه خدا با دو پرواز سعودی راس ساعت های 11 صبح و 13 به شماره های 5741 و 5709 ساری را به مقصد مدینه ترک خواهند کرد.

رییس سازمان حج و زیارت اظهارداشت : امسال 61 هزار تن از هموطنان از اول تا 26 شهریور ماه جاری براساس برنامه زمان بندی شده عازم خانه خدا می شوند که زمان بازگشت آنان به وطن نیز در بازه زمانی ششم تا بیست و هفتم مهر خواهد بود.

وی گفت : در این سفر حدود سه هزار تن نیز در قالب نیروهای امدادی، پزشکان متخصص، نیروهای خدماتی ، حمل و نقل و ستاد اجرای به عربستان اعزام خواهند شد،

به گفته این مقام مسوول در سازمان حج و زیارت ، در زمان حاضر 19 ایستگاه پروازی کشور زائران سرزمین وحی را به مقصد می رسانند.

۱۳۹۴/۶/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...