نسخه چاپی

جلاد داعش وعده سر بریدن در انگلیس را داد

عکس خبري - جلاد داعش وعده سر بريدن در انگليس را داد

براساس گزارش‌های منتشرشده، جلاد بدنام گروه تكفیری داعش در تصاویر ویدئویی جدید وعده داده است به انگلیس باز می‌گردد و به سربریدن ادامه خواهد داد.

به گزارش نما به نقل از «خبرگزاري دانشجو»، به گزارش «مِیل آن ساندی»، در ویدئویی که اخیرا به دست گروه ستیزه‌جوی «ارتش آزاد سوریه» (FSA) در دیرالزور در شرق این کشور رسیده است، مردی مشاهده می‌شود که به احتمال قوی جلاد بدنام داعش موسوم به جهادی جان است.



یک قطعه هفت ثانیه‌ای بی‌صدا از این ویدئو در رسانه‌های انگلیس منتشر شده است اما وب‌سایت «میل آنلاین» ادعا می‌کند با یکی از اعضای گروه ستیزه‌ جوی ارتش آزاد سوریه که کل این فایل ویدئویی یک دقیقه‌ای را مشاهده کرده، گفتگو کرده است.



به گزارش میل آنلاین، این عضو ارتش آزاد سوریه مدعی است جلاد داعش در این فیلم ویدئویی گفته است: «من محمد اموازی هستم و به زودی به انگلیس باز خواهم گشت ... و به سربریدن ادامه خواهم داد.»



از زمانی که هویت محمد اموازی، لندنی 27 ساله در ماه فوریه فاش شد، این اولین بار است که این قاتل در تصاویر منتشر شده بدون نقاب ظاهر می‌شود.



اموازی از آگوست 2014 ، زمانی که جیمز فولی، خبرنگار امریکایی را سر برید، در هفت ویدئوی منتشرشده از سوی داعش ظاهر شده است.



وی در سپتامبر 2014 در ویدئویی دیگر، هنگام سربریدن استیو سوتلوف، خبرنگار امریکایی و دیوید هینز، امدادگر انگلیسی نمایش داده شد.



تصاویر اموازی در دو ویدئوی دیگر نیز که در اکتبر و نوامبر 2014 انتشار یافت، هنگام کشتن آلن هنینگ، امدادگر انگلیسی و یک سرباز سوری و همچنین عبدالرحمان کاسیگ، امدادگر امریکایی، به نمایش در آمد.



اموازی همچنین در تصاویر انتشار یافته در ژانویه 2015 ، کنجی گوتو، گروگان ژاپنی، را سر بُرید.

۱۳۹۴/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...