نسخه چاپی

تجلیل از عوامل برنامه «ماه عسل»

عکس خبري -تجليل از عوامل برنامه «ماه عسل»

مراسم تقدیر از عوامل برنامه «ماه عسل» در تالار ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مراسم تقدیر از عوامل برنامه «ماه عسل» روز گذشته در تالار ایوان شمس برگزار شد.

در این مراسم که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شده بود، افرادی چون: رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما، محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، داوود انارکی مدیرکل روابط عمومی صداوسیما، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌ های مجلس شورای اسلامی، فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم پورحسین در سخنان خود به جمله‌ای از مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:یادم هست مقام معظم رهبری سالها پیش در یکی از سخنرانی‌های خود چهار هدف مهم را برای رسانه ملی بیان کردند، از جمله اخلاق، دین، آگاهی و امید.

وی ادامه داد: برنامه‌های یک رسانه باید دارای اخلاق،مروج دین‌مداری، آگاهی و امید باشند و در این سالها خوشبختانه برنامه «ماه عسل» این چهار هدف را به خوبی در اساس اهداف خود قرار داده است.

قائم قام معاون سیما در ادامه بیان کرد: در این جمع خطاب به خانمها و آقایان که در باشگاه ماه عسل هستند می‌گویم که دلیل آنکه اصحاب تلویزیون، دین، آگاهی، اخلاق و امید را به مردم می‌رسانند، حضور شماست و شما با بیان خاطرات، اتفاقات و زندگی عادی‌تان موجب امید ،آگاهی،دین مداری شدید.

وی در ادامه با اشاره به تماس‌های مکرر بینندگان این برنامه با صدا و سیما نیز افزود: تماس‌های زیادی در جهت تقدیر از این برنامه با ما گرفته شده است. در حقیقت باید بگویم دلیل اصلی اینکه مردم هنوز هم مخاطبان این برنامه هستند این است که در کنار الگو ،عبرت و امید گرفتن، لذت هم ببرند. معتقدیم همیشه لذت بردن در کنار کف زدن و خنده نیست و گاهی در کنار بهجت و اشک هم اتفاق می‌افتد.

پورحسین ادامه داد: یکی از ویژگی‌های بارز این برنامه در قیاس با سایر برنامه‌های رسانه ملی آن است که دارای پژوهش است و عوامل آن یک سال زحمت می‌کشند تا این برنامه به روی آنتن برود. احسان علیخانی به خوبی بر اهدافی که از ساخت یک برنامه تلویزیونی دارد، آگاه هست و می‌داند که چه می‌کند و چه هدفی دارد و به کجا می‌خواهد برود.

وی در پایان سخنان خود افزود: «ماه عسل» یک برنامه گروهی است که در آن رفت و آمدهای مهمان و عوامل بسیار زیاد است و همگی با هدایتی خوب و درست آنرا به یکی از برنامه‌های پرمخاطب سیما تبدیل کرده است.

*نکته جالب توجه در این مراسم حضور مهمان‌ها و به اصطلاح قهرمان‌های «ماه عسل» در این سالها و همچنین خوانندگاه تیتراژهای این برنامه بود که در این مراسم با حضور روی سن این تیتراژها را اجرا کردند.

۱۳۹۴/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...