نسخه چاپی

حاشیه یك كار خیر برای بازیگر سینمای ایران

عکس خبري -حاشيه يک کار خير براي بازيگر سينماي ايران

مهدی پاكدل در برنامه‌ی خندوانه گفت كه تقدیم فروش فیلمش به احمدرضا اسعدی حاشیه‌ای برای او تهیه‌كننده فیلم «فردا» ایجاد كرده‌است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، او گفت: «این انتقاد به ما وارد شدکه چرا آبروی او را برده‌ایم، اما پیش از این خود ایشان مشکل مالی خود را رسانه‌ای کرده بودند و این هیچ خجالتی ندارد. خجالت را باید کسانی که نام‌شان مسئول است بکشند.»

احمدرضا اسعدی اعلام کرده بود که برای امرار معاش در مقابل سینما دستفروشی می‌کند. همین مساله باعث شده‌بود که افشاریان تهیه‌کننده‌ی فیلم «فردا» اعلام کند که تمام فروش فیلم در گروه هنر و تجربه به این بازیگر تقدیم خواهد شد. به گفته پاکدل پس از اعلام این خبر برخی در مقابل این کار موضع گرفته و گفته‌ یا نوشته‌اند که عوامل فیلم فردا با این کار آبروی اسعدی را برده‌اند و باید شرمنده باشند.

او گفت: «البته باید برخی افراد که اسمشان مدیر یا مسئول است از این وضعیتی که برای یک هنرمند پیش آمده شرمنده شوند نه ما.»

در ادامه این برنامه رامبد جوان از حاضران پرسید چه کسانی این فیلم را دیده بودند و وقتی فهمید هیچ کس این فیلم را ندیده گفت که این خیلی بد است، یک هنرمند می‌آید و اینجا می‌نشیند و هیچ کس فیلمش را ندیده است. بروید این فیلم را ببینید مخصوصا این که دارد یک کار شریف فرهنگی می‌کند و به یک بازیگر خوب سینما کمک می‌کند.

۱۳۹۴/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...