نسخه چاپی

جزییات بازداشت قاچاقچی شرق تهران

قاچاقچی سابقه داری كه در سطح گسترده اقدام به توزیع تریاك در منطقه تهرانپارس می‌كرد، توسط ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از مهر: قاچاقچی سابقه داری که در سطح گسترده اقدام به توزیع تریاک در منطقه تهرانپارس می‌کرد، توسط ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایت مردمی به پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مبنی بر اینکه در منطقه "ارس" فردی به نام کامبیز اقدام به قاچاق و توزیع مواد مخدر در سطح گسترده‌ای می‌کند، پرونده ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه، تحقیقات پلیسی آغاز و پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی و بکارگیری شیوه‌های نوین پلیسی محل سکونت متهم در یکی از خیابان‌های سه راه تهرانپارس شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، گفت: پس از هماهنگی از سوی بازپرس پرونده دستور بازداشت و ورود به مخفیگاه متهم صادر و سرانجام اکیپ عملیاتی پایگاه چهارم پلیس مبازره با مواد مخدر شب گذشته طی عملیاتی متهم را در خانه‌اش دستگیر کردند.

سرهنگ بخشنده افزود: ماموران در پاکسازی از محل ۱۴۱ کیلو و ۲۴ گرم تریاک کشف کردند.

۱۳۹۴/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...