نسخه چاپی

فركی بدشانس ترین مربی لیگ‌برتر

احسان حاج‌صفی بدون شك موفق ترین بازیكن لیگ‌برتر فوتبال ایران در ماه گذشته بوده است.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، حاج‌صفی که درخشش خود در ترکیب سپاهان را با ارسال پاس گل در مسابقه اول سپاهان مقابل استقلال‌خوزستان نشان داد، در بازی پرسپولیس یک گل زد و یک پنالتی برای تیمش گرفت و در مسابقه روز گذشته مقابل سایپا هم ۲گل برای سفیدپوشان اصفهانی وارد دروازه حریف کرد که در این بین گل دوم حاج‌صفی از بهترین گل های این فصل لیگ بود. حاج‌صفی اما در پایان مسابقه با چشمان گریان از هواداران سپاهان خداحافظی کرد.

او که به تازگی به تیم‌ملی هم دعوت شده، قصد دارد فوتبال خود را در یک تیم اروپایی ادامه دهد. اما جدایی حاج‌صفی یک خبر معمولی برای سپاهان نیست، این بازیکن در شرایطی از جمع هم تیمی های سابقش جدا خواهد شد که پیش از این ۳ بازیکن اصلی سپاهان لئونادرو پادووانی، لوسیانو پریرا و البته محرم نویدکیا از جمع ۱۸ بازیکن اصلی سپاهان کنار مانده بودند. محرم به دلیل مشکلات حل نشده با مدیریت سپاهان و دو بازیکن برزیلی به دلیل تخلف آشکار در انتقال به این باشگاه. حالا با جدایی حاج‌صفی فهرست ۱۸ نفره سپاهان به ۱۴ نفر تقلیل پیدا خواهد کرد و این در شرایطی است که مهدی شریفی هم که یکی از بازیکنان اصلی سپاهان محسوب می‌ شود، در حال جدایی از جمع طلایی پوشان است. اگر سپاهان با جدایی شریفی موافقت کند عملا ۵ بازیکن اصلی خود را از دست داده که این اتفاقی بی سابقه در فوتبال ایران محسوب می‌ شود.

نکته جالب این است که محمدرضا خلعتبری بازیکن موثر سپاهان هم در بازی روز گذشته به دلیل دریافت کارت زرد محروم شد تا شاید سپاهان ضعیف ترین بنیه ممکن را برای رقابت حساس هفته آینده مقابل تراکتور داشته باشد. با همین وضعیت است که به نظر می‌ رسد سپاهانی ها با جدایی شریفی موافقت نکنند. چراکه امکان ندارد تیمی با این تعداد بازیکن بزرگسال بتواند در یک فصل به رقابت ادامه دهد. صد البته حالا مسوولیت محرم نویدکیا هم نسبت به باشگاهی که هویت خود را از آنجا گرفته است، بیشتر خواهد بود. تیمی که با همه مشکلات با قدرت صدرنشین لیگ است.

۱۳۹۴/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...