نسخه چاپی

یواخیم لو از آلمان به تركیه می رود؟

عکس خبري -يواخيم لو از آلمان به ترکيه مي رود؟

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان احتمال دارد بعد از رقابت های یورو ۲۰۲۰ سرمربی تیم فوتبال فنرباغچه شود.


به گزارش نما، یواخیم لو در زمستان مشخص کرد که بعد از رقابت های جام ملت های اروپا از مقامش به عنوان سرمربی «مانشافت» کنار می رود.

لو ۶۱ ساله در همان زمان بیان کرد که با ترک تیم ملی، قصد ندارد دست از فعالیتش به عنوان مربی بردارد.بلکه دنبال فرصت شغلی خوبی برای ادامه کار خواهد گشت.

در این ارتباط روزنامه ورزشی اکیپ، چاپ فرانسه گزارش کرد مربی با تجربه ژرمن ها امکان دارد بعد از یورو در فوتبال باشگاهی ترکیه فعالیت کند.

این نشریه معتبر از تمایل زیاد باشگاه فنرباغچه برای همکاری با «یوگی» به خوانندگانش خبرداد و نوشت مدیریت باشگاه در تلاش برای انتخاب سرمربی جدیدی است.

بعد از آنکه سران باشگاه «ارول بلوت» را در ماه مارس کنار گذاشتند، مسئولیت مربیگری تیم را به صورت موقت در اختیار امره بروزاوغلو گذاشتند اما برای یافتن مربی درجه یک تلاش کردند تا به گزینه «لو» رسیدند.

یواخیم لو از آلمان به ترکیه می‌رود؟

البته اگر آنها وارد فاز مذاکره با وی شوند و پاسخ مثبت نیز بگیرند، چنین همکاری مشترکی برای نخستین مرتبه اتفاق نخواهد افتاد.

زیرا او در سال های ۱۹۹۸ تا ۱۹۹۹ هدایت همین تیم مطرح ترکیه را هدایت کرده است.حتی در سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۱ مربی آدانااسپور، دیگر تیم لیگ حرفه ای ترکیه بوده است.

لو که از سال ۱۹۹۴ به عنوان مربی تا به امروز فعالیت کرده در تیم های فراون فلد سوئیس، اشتوتگارت، فنرباغچه، کارلسروهه، آدانااسپور، تیرول اینسبروک اتریش، آسترویاوین اتریش کارکرده است.

او در سال ۲۰۰۴ به درخواست یورگن کلینزمان به عنوان دستیار در تیم ملی آلمان مشغول به کار شد و تا سال ۲۰۰۶ در این سمت باقی ماند.

یواخیم لو از آلمان به ترکیه می‌رود؟

از سال ۲۰۰۶ تاکنون نیز به مدت ۱۵ سال تیم ملی آلمان را هدایت کرده و در این مدت توانسته حتی قهرمان جام جهانی (۲۰۱۴ برزیل) شود.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...