نسخه چاپی

زمان تشییع پیكر قهرمان پرورش‌ اندام جهان

عکس خبري -زمان تشييع پيکر قهرمان پرورش‌ اندام جهان

مراسم تشییع پیكر بیت‌الله عباسپور قهرمان پرورش‌اندام جهان صبح فردا در ماهدشت كرج برگزار می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، مرحوم عباسپور از قهرمانان با اخلاق ورزش پرورش‌اندام بود که روز گذشته به دلیل ابتلا به یک نوع بیماری نادر به نام واسکولیت و پس از ماه‌ها دست و پنجه نرم کردن با این بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در این ارتباط رئیس هیئت پرورش‌اندام استان البرز دقایقی قبل در تماس با دفتر خبرگزاری فارس در کرج اعلام کرد: درگذشت این قهرمان با اخلاق و پهلوان نامی کشورمان، موجی از اندوه را در میان جوانان ورزش دوست ایران اسلامی و به ویژه مردم استان البرز ایجاد کرده است.

حمید حیدرخانی اظهار داشت: متاسفانه با درگذشت مرحوم بیت‌الله عباسپور، استان البرز و به طور کلی کشورمان از وجود یک قهرمان با اخلاق و مردمی محروم شد.

وی تصریح کرد: مردم ما همواره قدردان زحمات ورزشکاران هستند و به همین دلیل امروز به طور گسترده‌ای گروه‌ها و اقشار مختلف برای برگزاری مراسم تشییع باشکوه این پهلوان نام‌آور البرزی اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس هیئت پرورش‌اندام استان البرز افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، صبح فردا پیکر مرحوم عباسپور از میدان مرکزی شهر ماهدشت تشییع می‌شود.

حیدرخانی ادامه داد: این مراسم در ساعت 9 صبح روز پنجم شهریور ماه آغاز و در نهایت پیکر مرحوم عباسپور در امامزاده بی‌بی‌ سکینه به خاک سپرده می‌شود.

وی در پایان گفت: به طور قطع حضور گسترده مردم ورزش دوست البرز در مراسم تشییع پیکر این پهلوان مردمی، درسی برای ورزشکاران جوان خواهد بود که هرگز نام نیک افراد با اخلاق فراموش نخواهد شد.

۱۳۹۴/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...