نسخه چاپی

داعش 20 تن از عناصر خود را اعدام كرد

یك منبع امنیتی در عراق اعلام كرد كه گروه تروریستی داعش، 20 تن از عناصر وابسته به خود را به علت سرپیچی و نافرمانی از دستورات این گروه در شهر موصل در 405 كیلومتری شمال بغداد اعدام كرد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: یک منبع امنیتی در عراق اعلام کرد که گروه تروریستی داعش، 20 تن از عناصر وابسته به خود را به علت سرپیچی و نافرمانی از دستورات این گروه در شهر موصل در 405 کیلومتری شمال بغداد اعدام کرد.

یک افسر بلندپایه پلیس موصل با اعلام این مطلب افزود: گروه تروریستی داعش 15 تن از عناصر وابسته به خود را به اتهام فرار از میدان نبرد در منطقه الخازر و پنج تن دیگر را نیز به علت حمله مسلحانه به ابو عبدالمجید العفری والی موصل اعدام کرد.

وی افزود: روحیه عناصر داعش به دلیل وضعیت داخلی این گروه و نداشتن محبوبیت در میان شهروندان عراقی در موصل، تا حد زیادی فروپاشیده است.

گروه تروریستی و تکفیری داعش هر یک از عناصر خود را که از دستورات تخطی کنند، بلافاصله به قتل می رساند. داعش تاکنون دهها تن از عناصر خود را به دلیل سرپیچی و تخطی از دستورات، با شمشیر گردن زده است.

از سوی دیگر رسانه ها پیشتر اعلام کرده بودند که حالت پشیمانی، جنون، خودکشی و افسردگی ناشی از اقدامات وحشیانه در بین اعضای گروه داعش در همه شهرها از جمله صلاح الدین، شمال بغداد و حومه شهر کوبانی در سوریه در حال افزایش است.

این در حالی است که نیروهای عراقی با به دست آوردن پیروزی های بزرگ در برخی مناطق، عرصه را بر تروریست های داعش تنگ کرده اند.

این گزارش حاکی است، برخی عناصر داعش از ترس فرارسیدن ساعت صفر (پایان زندگی) و حمله نیروهای ارتش عراق، شبها را با بستن کمربندهای انتحاری در خیابان های موصل می خوابند.

گروه تروریستی داعش تابستان گذشته با حمایت برخی کشورها، مناطقی از عراق را اشغال کرده و تاکنون جنایات متعددی علیه غیرنظامیان در این مناطق مرتکب شده اند.

۱۳۹۴/۶/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...