نسخه چاپی

دست و پا زدنهای بیهوده فائزه هاشمی

عکس خبري -دست و پا زدنهاي بيهوده فائزه هاشمي

اخیرا فائزه فعالیت های خود را تشدید كرده است و علت آن نیز زندانی شدن مهدی، برادر فائزه است. اینكه فائزه هاشمی اكنون با چه هدفی علیه سیاست های كلی نظام موضع گیری می كند جای تامل دارد.

به گزارش نما به نقل از افکار نیوز، فعالیت های خانواده هاشمی هر یک به شکلی آغاز شده است. در این میان عملکرد فائزه هاشمی از همه عیان تر است.

فائزه هاشمی را همه با رفتارهای هنجار شکنانه و جنجالیش می شناسند. از توزیع اقلام پوشاک با رنگ سبز در جریان فتنه گرفته تا اعتراض به بیشتر تصمیمات نظام. این رفتار فائزه از زمانی آغاز شد که پدرش در رقابت با مردی گمنام در عرصه سیاسی (محمود احمدی نژاد) شکست خورد. این شکست برای خانواده هاشمی سنگین بود.

به گزارش افکارخبر ، اخیرا فائزه فعالیت های خود را تشدید کرده است و علت آن نیز زندانی شدن مهدی، برادر فائزه است. اینکه فائزه هاشمی اکنون با چه هدفی علیه سیاست های کلی نظام موضع گیری می کند جای تامل دارد.

او در گفت و گو با سایت ایران وایر (که گردانندگان آن همه در خارج از مرزهای ایران فعالیت می کنند) به حکم مهدی هاشمی اعتراض کرده و عملکرد قوه قضائیه را در برخورد با پرونده برادرش زیر سوال برده است. به نظر می رسدفائزه هاشمی با این نوع سخنرانی ها به دنبال مطرح شدن دوباره در اذهان عمومی است. غافل از آنکه بداند حنای مظلوم نمایی و حتاکی او و اطرافیانش دیگر رنگی ندارد.

او در جریان فتنه ۸۸ و سالهای بعد از آن سخنانی از این دست بارها ایراد کرده که بسیاری از استدلال هایش با گذشت زمان نقض شده اند به همین جهت کمتر شنونده و یا خواننده ای است که این روزها حتی نسبت به سخنان او واکنش نشان دهد.

۱۳۹۴/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...