نسخه چاپی

حماسه 5 هزار تومانی در پرسپولیس

گروهی از سردسته های هواداری در پرسپولیس وكسانی كه نقش لیدر هواداران را در پرسپولیس برعهده دارندبابرگزاری یك جلسه شروع به جمع آوری پول برای كمك به رفع مشكلات مالی این باشگاه گرفته اند.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، آنها در شبکه های اجتماعی نحوه کمک به تیم پرسپولیس را به دوستان وهواداران آموزش میدهند. بر این اساس این گروه پیشنهاد پرداخت مبالغی بالاتر از 5 هزار تومان را داده ودر شعارهای خود عنوان داشته اند اگر در بین 10 میلیون هوادار پرسپولیس این فرضیه در حال انجام عملی شودو هر فر ددر پرسپولیس حداقل 5 هزار تومان کمک کند،50 میلیون درآمد تنها از محل کمکهای مردمی جور میشود که این مبلغ میتواند بیشتر مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس را مرتفع کند.

مدیر تدارکات تیم بزرگسالان ومسئول کانون هواداران این باشگاه کسانی هستند که با پرداخت اولین مبالغ با رقم 66 هزار و666تومان وواریز به حساب باشگاه استارت قضیه را زده وگفته شدن تا دومین روز بعد از شروع این قضیه 4 هزار کمک بین 5 تا 120 هزار تومان به حساب باشگاه واریز شده است ،البته اگر از سوی هواداران یک حسای مستقل در نظر گرفته میشد وهمزمان یک ذیحساب از باشگاه ویک معتمد از جمع هواداران بر حساب ها نظارت داشتند بهتر بود.

در ادوار گذشته یکی دوبار این اتفاق از سوی باشگاه های مختلف پیش آمده بود اما نتیجه چندان قابل توجهی نداشت.دارایی باشگاه قدیمی وریشه دار تهران در اواخر دهه 60 بادرج آگهی در نشریات از هواداران قدیمی خود مطالبه کمک مالی برای ادامه حیاتش کرد که چون مبلغی جور نشد حیات این باشگاه با اختلال مواجه وسپس منحل شد.در سال 81 ودر زمان مدیریت اکبر غمخوار در پرسپولیس صدور کارت هواداری با مبلغ 5 هزار تومان در دستور کار قرار گرفت.

در اواخر دهه 80 هم فتح الله زاده با اعلام شماره حساب به دنبال جذب کمک مالی بود که البته طرح او هم عقیم ماند واز سرنوشت کار کسی خبری به دست نیاورد...

۱۳۹۴/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...