نسخه چاپی

حاشیه های تمرین تیم ملی

عکس خبري -حاشيه هاي تمرين تيم ملي

تیم ملی فوتبال ایران تمرینات خود را امروز در ورزشگاه اصلی آزادی برای انجام دیدار با گوام پیگیری كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس‌، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای ادامه دیدارهای مقدماتی جام جهانی آماده می‌کند از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز تمرینات خود را در زمین اصلی آزادی پیگیری کرد.

* در تمرین امروز همچون روز گذشته 21 بازیکن حضور داشتند و همچنان علیرضا حقیقی و احسان حاج‌صفی که به منظور انتخاب تیم در انگلیس و آلمان هستند، در اردوی جدید تیم ملی خبری نیست.

* همچون روزهای گذشته برخی از اعضای کادر فنی زودتر از بازیکنان و کی‌روش خود را به زمین تمرینی رسانده تا برای آماده سازی تمرینات، مراحل تمرینی را طراحی کنند.

* بازیکنان تیم ملی امروز یکدست لباس آبی‌رنگ به تن داشتند، گلرها لباس سبز و کادر فنی لباس خاکستری‌ رنگ به تن داشتند ضمن اینکه کی‌روش نیز با تی‌شرت سفید و یک کلاهی به همین رنگ در تمرین امروز حضور داشت.

* هوای مطبوع ملی‌پوشان را بر سر ذوق آورده و ملی‌پوشان در آستانه دیدار با گوام یک تمرین بانشاط و جدی انجام دادند.

* افشین پیروانی مدیر ورزشی تیم ملی که از انتشار نادرست صحبت‌هایش در یک رسانه ناراحت و کمی عصبی بود در این خصوص توضیحاتی را به خبرنگاران ارائه کرد.

* با توجه به اینکه تیم فوتبال استقلال در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی یک دیدار دوستانه را برگزار می‌کند تعداد زیادی خبرنگاران و عکاسان و همچنین چند تن از هواداران که برای پوشش و تماشای بازی استقلال به مجموعه ورزشی آزادی آمده بودند در ابتدا بر سر تمرین تیم ملی حاضر شده و سپس به زمین شماره 2 رفتند.

* یک گروه مستندساز با حضور در تمرین تیم ملی گفت‌وگوهایی با سردار آزمون و مرتضی پورعلی‌گنجی انجام دادند که البته این گفت‌وگوها بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت.

* ملی‌پوشان فوتبال ایران امروز ابتدا به صورت اختیاری بدن‌های خود را گرم کردند و از همان ابتدای کار و با آغاز رسمی تمرین امروز از ساعت 17 و 50 دقیقه کار با توپ را آغاز کرده به این صورت که ابتدا در گروه‌های 4 نفره و با قرار گرفتن در یک خط به پاس‌کاری مشغول شده و سپس به دو گروه درآمده و هر گروه به دو تیم تقسیم شده و با پوشیدن کاورهای زرد و سبز به آقاوسط مشغول شدند. در ادامه از ساعت 18 و 10 دقیقه بازیکنان به دو گروه آبی و سفید تقسیم شده و زیر نظر لوسیانو و مارکا استارهای کوتاه و بلند را تمرین کردند.

* نکته قابل توجه اینکه اشکان دژاگه که این روزها آماده‌تر از سایر بازیکنان نشان می‌دهد با پوشیدن یک کاور مشکی متمایز از سایرین بود و در تمام بخش‌های تمرینی این کاور مشکی بر تن اشکان بود.

* دو دروازه‌بان تیم ملی از ابتدای کار با توپ از سایر بازیکنان جدا شده و زیر نظر دن گاسپار کارهای اختصاصی دروازه‌بانی را تمرین کردند. در این تمرین یک گلر در درون دروازه قرار گرفته و گلر دیگر با شوت‌های پیاپی او را گرم می‌کرد.

* تمرین امروز نیز مانند روزهای گذشته توسط خانبان فیلمبرداری شد تا بعداً مورد آنالیز قرار بگیرد.

*از ساعت 18 و 15 دقیقه کی‌روش بازیکنان را جمع کرد و پس از استراحتی کوتاه و صحبت برای آنها تمرین وارد فاز جدیدی شد و بازیکنان با پوشیدن کاورهای قرمز و سفید دو تیم 10 نفره تقسیم شده و در زمینی کوچکتر از زمین اصلی فوتبال، به فوتبال دست‌گرمی مشغول شدند که در این دژاگه مانند تمرینات ابتدایی با پوشیدن کاور متفاوت یار تیم حمله‌کننده بود. به این شکل که دژاگه با پوشیدن کاور طلایی تیمی که حمله می‌کرد را حمایت کرده و بازیکن تیم فوق می‌شد.اشکان که این روزها به نظر می‌رسد یار کلیدی کی‌روش باشد امروز نیز مرد طلایی میدان بود و کی‌روش را نسبت به روزهای آینده امیدوار ساخت. او در این بازی علاوه بر اینکه وظیفه بازی‌سازی را بر عهده داشت ضربات شروع مجدد را نیز ارسال می‌کرد.

* در این تمرین کی‌روش دقت ویژه‌ای به بازی دست‌گرمی داشت و هر جا که لازم بود تمرین را قطع کرده و تذکرات لازم را ارائه می‌کرد. نکته جالب اینکه در این بازی دست‌گرمی آفسایدگیری رعایت می‌شد به این ترتیب که آقاجانیان و دن گاسپار با گرفتن کاورهایی در دستان خود آفساید بازیکنانی که در محوطه آفساید بودند را اعلام می‌کردند. اوسیانو نیز داور این مسابقه بود، مدیران و مسئولان شرکت توسعه و تجهیز امروز بر سر تمرین تیم ملی حاضر شدند.

* از سوی شرکت اسپانسر تیم ملی تمرینات امروز فیلمبرداری شد.

تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی،‌از هفته سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به مصاف گوام خواهد رفت.

۱۳۹۴/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...