نسخه چاپی

حیدری: دوست دارم نكونام با پیراهن استقلال خداحافظی كند

عکس خبري -حيدري: دوست دارم نکونام با پيراهن استقلال خداحافظي کند

هافبك تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه می‌توانست امسال نكونام را جذب كند و دوست دارم نكونام با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی كند.

به گزارش نما به نقل از فارس خسرو حیدری هافبک تیم فوتبال استقلال میهمان برنامه 90 بود و پاسخگوی سؤالات عادل فردوسی‌پور.

وی در پاسخ به این سؤال که در نظرسنجی کدام بازیکن را بهترین بازیکن یک ماه اخیر فوتبال ایران می‌داند، گفت: با توجه به اینکه من استقلالی هستم امید ابراهیمی را انتخاب می‌کنم اما احسان حاج صفی هم خیلی خوب بازی کرده است و به تیم فرانفکورت هم پیوسته است.

حیدری افزود: بعد از جام جهانی ما فکر می‌کردیم خیلی از بازیکنان ما بتوانند در جام جهانی بازی کنند اما این اتفاق رخ نداد من هم سال گذشته از تیم فرانفکورت آلمان در بوندسلیگای 2 پیشنهاد داشتم اما در نهایت تصمیم گرفتم به این تیم نروم.

وی درباره جوان‌گرایی تیم ملی گفت: خیلی‌ها می‌گفتند سن بازیکنان تیم ملی بالا رفته و باید تغییراتی در تیم ملی ایجاد شود الان جوانان خیلی خوبی داریم و امیدواریم بتوانیم با آنها ما در تیم ملی موفق شویم.

هافبک استقلال درباره اینکه تاکنون چند پاس گل در تیم استقلال داده است، گفت: تا آنجا که می‌دانم 51 پاس گل به هم‌تیمی‌هایم داده‌ام. بازیکنانی که در کنار زمین بازی می‌کنند بیشتر باید مهاجمان را تغذیه کنند خدا را شکر که در استقلال توانسته‌ام پاس‌های خوبی بدهم.

وی ادامه داد: با آقای مظلومی صحبت کردم تا امسال در ترکیب تیم جایم را عوض کند دوست دارم امسال به عنوان بازیکن آزاد ادامه دهم. کی‌روش هم در تیم ملی به من گفت که می‌خواهد در وسط زمین از من استفاده کند و الان در کنار آندو تیموریان در وسط زمین بازی می‌کنم.

حیدری در واکنش به این سؤال که چه شد استقلال را یک سال ترک کرد و به سپاهان رفت، گفت: آن سالی که باشگاه استقلال را ترک کردم هیچ بحث و مشکل مالی وجود نداشت و به خاطر همین موضوع از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم. رابطه خوبی با پرویز مظلومی دارم 4 سال پیش هم ایشان در استقلال حضور داشتند و امسال با انگیزه‌تر و باتجربه‌تر در استقلال حضور دارند. کادر فنی خوبی داریم مجیدی، دین‌محمدی، صالح و نوازی در کنار قربان‌علی‌پور بدنساز تیم عملکرد خوبی دارند.

هافبک تیم فوتبال استقلال در رابطه با شرایط فصل گذشته استقلال هم گفت: پارسال کل تیم فصل خوبی را سپری نکرد اما بازیکنانی مثل شهباززاده و ابراهیمی عملکرد خوبی داشتند. بازیکنان ملی‌پوش استقلال به خاطر حضور در جام جهانی خیلی خسته بودند و آقای قلعه‌نویی هم خیلی زحمت کشیدند و من حتی پس از پایان فصل از قلعه‌نویی به خاطر عملکرد نه چندان خوبم عذرخواهی کردم.

وی درباره شرایط جدید این تیم در فصل جدید گفت: استقلال متحول شده است اول فصل بازیکنان خوبی جذب کردیم می‌توانستیم بازیکنانی مثل نکونام را هم جذب کنیم که واقعاً یک استقلالی واقعی است و خانواده‌اش هم استقلالی هستند. خیلی دوست داشتم نکونام با پیراهن استقلال خداحافظی کند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

حیدری گفت:‌ استقلال همیشه باید جزو مدعیان باشد و امیدوارم در این فصل یک جام را بگیریم.

وی درباره عملکرد کرار و اینکه گفته می‌شود برخی از بزرگان استقلال با وی مشکل دارند، گفت: کرار بازیکن خوبی است اما بالاخره می‌خواهد بعضی اوقات به عراق برود. امسال اضافه وزن زیادی دارد و من حتی وقتی او را دیدم گفتم که با خودت چه کار کرده‌ای اگر کرار آماده باشد بازیکن بسیار تأثیرگذاری است. پارسال بازی‌های خوبی انجام داد و امسال هم باید دوندگی‌اش را بیشتر کند.

هافبک تیم فوتبال استقلال در واکنش به این که هواداران به وی لقب فابرگاس داده‌اند و اینکه پست بازی او با فابرگاس کاملاً متفاوت است، بیان داشت: هر بازیکنی که به استقلال و پرسپولیس می‌آید برایش یک لقب می‌سازند و من هم به نام حیدری فابرگاس مشهور شدم. امسال با توجه به اینکه در میانه میدان بازی می‌کنم بیشتر شبیه فابرگاس شده‌ام. هواداران به من لطف دارند و دست‌شان را می‌بوسم.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران تیم ملی را تنها نگذارند و برای تشویق به ورزشگاه بیایند در کل باید به تیم ملی فرصت بدهیم.

۱۳۹۴/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...