نسخه چاپی

شك و تردید در بی‌طرفی فرمانداری شیراز در انتخابات

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با توجه به دعوت از یك گروه سیاسی برای سخنرانی در مراسم اداری، بی‌طرفی فرمانداری شیراز در انتخابات مورد تردید است.

به گزارش نما، ابراهیم شعرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ان در شیراز اظهار داشت: در مراسم گرامیداشت هفته دولت و شورای اداری شهرستان شیراز شاهد آن بودیم که فرمانداری شهرستان شیراز که مجری انتخابات است و بنا بر قانون باید بی‌طرفی کاملی نسبت به سلایق سیاسی داشته باشد، در رفتاری خلاف قانون، جلسه بزرگداشت هفته دولت را به میتینگ سیاسی بدل کرده و علاوه بر حضور تشکل‌های اصلاح‌طلب، رئیس شورای اصلاح‌طلبان فارس را به‌عنوان سخنران به پشت تریبون دعوت کرده است.
وی افزود: حضور گروهی سیاسی خاص که می‌خواهد در بحث انتخابات کاندیدا معرفی کند در یک مراسم رسمی دولتی، بی‌طرفی مجری انتخابات شهر شیراز را زیر سؤال می‌برد.
شعرا ادامه داد: از طرفی در این جلسه رئیس شورای شهر شیراز با هدف تجلیل از شورای نمونه دعوت شده و بعد از اجابت دعوت و حضور وی، فرد دیگری را برای سخنرانی و دریافت جایزه به روی سن دعوت می‌کنند و مجموعه این اقدامات از نظر ما بیانگر جهت‌گیری به‌شدت سیاسی و حب و بغض‌های جناحی است که در رفتار یک‌ نهاد دولتی تجلی پیدا کرده است.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: با توجه به اظهارات رئیس‌جمهور و وزیر کشور مبنی بر لزوم حضور تمام سلایق در انتخابات و بی‌طرفی مجری انتخابات در راستای تحقق رأی مردم، اعلام می‌کنیم که این مهم با رویه‌ای که در شیراز مشاهده می‌شود قابل تحقق نیست.
شعرا خاطرنشان کرد: از سویی استاندار محترم فارس را نیز تحذیر می‌دهیم که وحدت و همدلی مد نظر ایشان و عزمی که برای تعامل همه‌جانبه در راستای پیشرفت و توسعه فارس وعده داده‌اند با این‌ گونه اقدامات محقق نخواهد شد و با کمال تأسف باید بگوییم که با روند در پیش‌ گرفته شده آینده سیاسی، اجتماعی و اقتصادی این استان را چندان روشن ارزیابی نمی‌کنیم.
به گزارش فارس، دعوت از افراد غیرمرتبط و دارای گرایشات ویژه و اختصاص صندلی‌های برخی مراسم به آنان، از چندی قبل در برخی مجامع دولتی استان فارس مشاهده می‌شود.

۱۳۹۴/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...