نسخه چاپی

واكنش به اتهام زمین خواری در آستارا

شاپور مرحبا نماینده آستارا در مجالس چهارم، پنجم و هفتم نسبت به نطق نعیمی نماینده كنونی آستارا كه در نطقش آستارا را «حیاط خلوت مسئولان زمین‌خوار» خوانده بود، جوابیه ای نوشته است.

به گزارش نما به نقل از آرمان: شاپور مرحبا نماینده آستارا در مجالس چهارم، پنجم و هفتم نسبت به نطق نعیمی نماینده کنونی آستارا که در نطقش آستارا را «حیاط خلوت مسئولان زمین‌خوار» خوانده بود، جوابیه ای نوشته است.

او در اين جوابيه آورده است: با دزد دزد گفتن مساله حل نخواهد شد بايد خواهان مجازات اشد براي زمين‌خواران و بيت‌المال و انفال در كل منطقه هر كسي در هر مقام و در هر لباسي باشد باشيم بنده خدمتم را ذخيره آخرتم مي‌دانم و بعد از اين همه مسئوليت‌ها هنوز هم در خانه فرزندان شهيد زندگي مي‌كنم و يك خانه پدري در روستاي ويرموني دارم.

اگر هر ملكي اعم از منقول و غير منقول از بنده و كل خانواده مرحباها پيدا كرديد اعلام و مصادره به نفع هر كسي كه صلاح مي‌دانيد. آقاي نعيمي شأن يك نماينده مجلس اجل از اتهام زني به ديگران براي رسيدن به اغراض سياسي است و نبايد عزت ديگران را ذلت خود قلمداد كنيم.

امام جعفر صادق(ع) فرمودند: شيعيان ما كساني هستند كه با عملشان به ما زينت دهند نه اينكه خودشان را به ما بچسبانند و از ما زينت بگيرند و در فرمان اولين مظلوم عالم اميرالمومنين علي (ع) به مالك اشتر يا مالك لايكون المحسن و المسي.

وقتي جاي محسن و مسي عضو شود نتيجه‌اش اين مي‌شود. نماينده مردم شريف آستارا فرافكني نكنيد بگذاريد كساني كه انفال مردم را غارت كرده‌اند رسيدگي و مجازات شوند.

۱۳۹۴/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...