نسخه چاپی

فردی كه سه هزار حساب بانكی دارد!

رئیس سازمان بازرسی كل كشور از ارسال پرونده فردی كه 9 عدد دستگاه ATM (خودپرداز) را از بانك اجاره كرده بود، به دادسرا خبر داد.

به گزارش نما به نقل از اتاق خبر 24:
ناصر سراج در حاشیه مراسم ختم آیت الله سید علی بابایی رئیس شعبه 16 دیوان عالی کشور درباره پرونده فردی که 9 دستگاه خودپرداز را از بانک اجاره کرده بود، گفت: این فرد حدود 3 هزار حساب باز کرده و سه هزار کارت هدیه نیز گرفته است.
وی ادامه داد: در رابطه با همین موضوع، فردی افغانی را اجیر کرده و با حساب های بازکرده تراکنش مالی ایجاد کرده و کارمزدش را دریافت و بین خود و مابقی افراد تقسیم می‌کرده است.
سراج ادامه داد: فردی که این 9 دستگاه را اجاره کرده بود تحت عنوان سرویس های سوری از آن استفاده می کرد و کار مزد هر تراکنش را که بیش از دو هزار تومان بود دریافت می کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطر نشان کرد: پرونده را به دادسرا فرستاده ایم و تحقیقات سازمان بازرسی کل کشور در خصوص این پرونده تمام شده است.
سراج در پاسخ به این پرسش که آیا گزارش محرمانه در مورد سیل اخیر را به مراجع مربوط ارسال کردید، گفت: بله؛ این گزارش به مراجع مربوطه ارسال شده اما به دلیل محرمانه بودن نمی توانیم بگوییم که کدام دستگاه مقصر بوده است.

۱۳۹۴/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...