نسخه چاپی

سهامداران پدیده این بار میز و صندلی شكستند

عکس خبري -سهامداران پديده اين بار ميز و صندلي شکستند

 به گزارش نما به نقل از تابناک خراسان رضوی،تعدادی از سهامداران پدیده به علت دریافت نکردن وجوه حواله‌های شرکت پدیده مقابل استانداری خراسان رضوی در خیابان بهار و نیز در میدان شهدای شاندیز، تجمع کردند.
اين تجمع تعدادي از سهامداران از استان‌هاي آذربايجان شرقي، خوزستان، تهران، قزوين و... به مشهد سفر کرده و در محل حاضر شده بودند.
به گفته برخي سهامداران از طريق شبکه‌هاي مجازي قرار بر اين شده بود ساعت 10 صبح مقابل استانداري حضور يابند و خواستار تعيين تکليف وضعيت خود شوند. در اين تجمع تعدادي از آقايان و خانم‌هاي تجمع کننده دور هم جمع شده بودند و هر کدام آخرين شنيده‌هاي خود را با يکديگر در ميان مي‌گذاشتند و خواستار حضور نماينده‌اي از استانداري بودند.
«تابناک خراسان رضوی» گزارش داده است؛ در دو روز گذشته تعدادی از سهامداران پدیده شاندیز با مراجعه به دفتر فروش سهام این شرکت در شهر رویایی پدیده اعتراض خود را نسبت به نقد نشدن حواله‌ها ابراز داشتند. این تجمع روز گذشته با شکسته شدن شیشه‌ها و برخی کامپیوترها و دیگر تجهیزات دفتر سهام همراه بود.
روز گذشته برخی از سهامداران پدیده شاندیز که از نقد نشدن تعهدنامه های خود بشدت ناراحت بودند با مراجعه به دفتر فروش سهام این شرکت در شهر رویایی پدیده اعتراض خود را نسبت به نقد نشده حواله‌ها ابراز داشتند.
موج اعتراضات به حدی زیاد شد که به درگیری رسید و نهایتاً با مداخله نیروهای امنیتی این درگیری به پایان رسید؛ جالب اینکه گویا صبح دیروز مسوولان شرکت پدیده به خاطر جلوگیری از اتفاقات احتمالی، برخی سیستم‌های رایانه‌ای دفتر را جمع کردند و هم اکنون دفتر فروش سهام شرکت تقریبا تخلیه شده است.
بنابر گزارش صبح مشهد تجمع کنندگان با حضور در میدان شهدای شاندیز برای لحظاتی این میدان اصلی شهر را بستند.
گفتنی است در حال حاضر سهامداران پدیده شاندیز در انتظار اعلام و ابلاغ مصوبه شورای عالی امنیت ملی هستند و نقد نشدن تعهدنامه‌ها، موجی از نگرانی در بین سهامداران این شرکت ایجاد کرده است.

۱۳۹۴/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...