نسخه چاپی

تساوی بدون گل پیكان و نفت مسجدسلیمان/ پدیده و آلومینیوم هم به یك امتیاز قانع شدند

عکس خبري -تساوي بدون گل پيکان و نفت مسجدسليمان/ پديده و آلومينيوم هم به يک امتياز قانع شدند

لیگ بیست‌ویكم فوتبال دیروز با برگزاری ۴ دیدار به‌طور رسمی آغاز شد.


به گزارش نما، لیگ بیست‌ویکم فوتبال دیروز با برگزاری ۴ دیدار به‌طور رسمی آغاز شد که با شروع قدرتمند سپاهان و صدرنشینی این تیم همراه بود، ضمن اینکه نساجی هم لیگ جدید را با پیروزی شروع کرد.

برد نساجی با درخشش شجاعی

در نخستین دیدار، نساجی مازندران و فجرسپاسی در ورزشگاه شهدای ساری به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی خاتمه یافت. کریم اسلامی زننده تک‌گل نساجی بود که در دقیقه۲۳ دروازه میهمان را گشود. شاگردان ساکت الهامی سه‌امتیاز خانگی را در افتتاحیه لیگ بیست‌ویکم کسب کردند و فجرسپاسی هم که پس از هفت دوره غیبت، در این فصل نماینده شیراز در لیگ برتر است، نتوانست در نخستین بازی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ امتیازی کسب کند. ازجمله نکات مهم این بازی آمادگی مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم‌ملی در ترکیب نساجی بود که نشان داد برای اثبات خود در این فصل انگیزه‌های بالایی دارد.

توقف پدیده بدون مربی

پدیده مشهد و آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام‌رضا(ع) مشهد به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند. رضا مهاجری، سرمربی پدیده که گفته می‌شود روز دوشنبه قراردادش را ثبت کرده، در این مسابقه روی نیمکت تیمش حضور نداشت و هادی عقیلی مسئولیت فنی را برعهده گرفت.

تساوی در حضور سرمربی امید

دیدار پیکان و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهدای شهرقدس هم با تساوی بدون گل خاتمه یافت. مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم امید به‌عنوان تماشاگر ویژه در ورزشگاه شهدای شهرقدس نظاره‌گر بازی بود. باشگاه پیکان در روزهای گذشته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد درصورتی که برنامه مسابقات لیگ برتر تغییر نکند سه بازیکن جوانش را دراختیار تیم امید قرار نخواهد داد. مهدوی‌کیا دیروز درکنار اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان مشغول صحبت دیده شد و به‌نظر می‌رسد او برای حل مشکل سه بازیکن تیم امید با محمدی درحال صحبت است. مهران امیری، بازیکن نفت هم در اواسط نیمه اول به‌دلیل برخورد با بازیکن حریف از ناحیه آرنج دست چپش دچار آسیب‌دیدگی شد و برای تکمیل درمان راهی بیمارستان شد.

شروع با توپ پر

در آخرین دیدار هم دو تیم سپاهان اصفهان و مس رفسنجان در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که تیم میزبان با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید تا لیگ جدید را قدرتمند آغاز کند. امید نورافکن در دقیقه۳+۴۵ و سروش رفیعی در دقیقه۵۶ برای سپاهان گلزنی کردند که گل رفیعی با ضربه برگردان و به زیبایی به ثمر رسید. سیدمهدی حسینی هم در دقیقه۱+۹۰ یک پنالتی را برای مس از دست داد.

از نکات جالب این بازی تقابل دو دروازه‌بان خارجی بود. کریستوفر کنت گلر اتریشی تیم اصفهانی در یک‌طرف قرار گرفت و الرشیدی گلر عمانی در طرف دیگر که برخلاف رقیب اروپایی روز چندان خوبی نداشت و دوبار دروازه‌اش باز شد. در دقیقه۱۶ هم اتفاق جالبی رخ داد؛ ضربه چیپ محمدرضا حسینی به تیر افقی دروازه الرشیدی خورد و در برگشت نیز سراسیمگی میثم تیموری باعث شد این بازیکن با ضربه سر دوباره توپ را به تیرک افقی دروازه خودی بکوبد!

شهریار مغانلو خرید تابستانی نویدکیا هم در ترکیب قرار گرفت اما موفق به گلزنی نشد. ضمن اینکه نیما میرزازاد دیگر دروازه‌بان جدید سپاهان که از نساجی به این تیم منتقل شده، در لیست بازی حضور نداشت. زهیرسلیمان دیگر بازیکن تیم‌ملی عمان هم در ترکیب اصلی مس رفسنجان قرار گرفت. در یکی از مهم‌ترین صحنه‌های بازی مصدومیتی دلخراش برای محمد انصاری مدافع باسابقه این تیم پیش آمد و درنهایت این بازیکن که سابقه مصدومیت شدید در پرسپولیس را داشت، پیش از پایان نیمه اول تعویض شد و جای خود را به مهدی ترکمان داد. یکی از نکات حاشیه‌ای بازی هم مربوط به پخش بازی بود؛ تصاویر تلویزیونی پس از دقیقه۶۰ برای چندمرتبه قطع شد و بینندگان تلویزیونی تقریبا ۲۰دقیقه این مسابقه را از دست دادند.
منبع: روزنامه فرهیختگان

۱۴۰۰/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...