نسخه چاپی

سرمربی هند: عرصه را بر ایران تنگ كردیم

سرمربی تیم ملی هند پس از شكست برابر ایران گفت دو گلی كه شاگردان كارلوس كی‌روش در پنج دقیقه زدند كار این تیم را تمام كرده است.

 
به گزارش نما به نقل از تسنیم، استفن کنستانتین درباره شکست ۳ بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل ایران در مرحله اول انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های ۲۰۱۹ گفت: مایلم به ایران تبریک بگویم. وقتی با تیمی همچون ایران بازی می‌کنید، همیشه احتمال شکست با اختلاف گل‌های زیاد وجود دارد. با این حال ما سخت جنگیدیم و عرصه را بر ایران تنگ کردیم. شاید ما شوت‌های زیادی به سمت دروازه ایران نزدیم ولی در مقابل خیلی هم به آنها اجازه خلق موقعیت ندادیم. بین سطح دو تیم اختلاف فاحشی وجود دارد ولی هند نشان داد که روحیه جنگدگی بالایی دارد. از اینکه شکست خوردیم، ناراحتیم.
سرمربی تیم هند عنوان کرد: ایران با دو گلی که در پنج دقیقه به ثمر رساند، ما را کُشت. نمی‌توانیم مرتکب چنین اشتباهاتی شویم و تمرکز خود را از دست دادیم. ایران می‌توانست به گل‌های بیشتری برسد ولی به خوبی به بازی برگشتیم. با وجود اینکه چند ماه بود بازی جدی و مهمی انجام نداده بودیم اما عملکرد خوبی داشتیم. یادمان نرود که با چه تیمی بازی کردیم و یادمان نرود که حمله به آنها دشوار بود. تقابل با ایران همانند بازی با نپال نیست. ما تنها دو یا سه موقعیت روی دروازه ایران خلق کردیم که برای نتیجه گرفتن کافی نبود.
کنستانتین افزود: نشان دادیم نسبت به چند بازی قبلی‌مان پیشرفت قابل توجهی کرده‌ایم. در اختیار داشتن بازیکنان به مدت ۱۰ روز تفاوت فاحشی را رقم زد. ما به لحاظ جسمانی و روحی آماده‌سازی خوبی داشتیم و امیدوارم فرصت بیشتری برای در کنار هم بودن داشته باشیم. هند پتانسیل بهتر شدن را دارد.
وی گفت: همچنان شانس صعود به مرحله پایانی جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا را داریم و این هدف اصلی ماست. بازی‌های دشواری در پیش داریم ولی از این به بعد باید در هر بازی نتیجه بگیریم. نباید دست از تلاش بکشیم و نیاز به سختکوشی داریم.
سرمربی ۵۲ ساله هند اظهار داشت: تیم‌های آسیایی نیاز به بازی‌های دوستانه بیشتری در سطح بین‌المللی دارند ولی برای این کار باید تقویم خود را تنظیم کنیم. تقویم بازی‌های ملی برای تیم‌های اروپایی تنظیم شده و کشورهای آسیایی نیاز به بازی‌های دوستانه بیشتری دارند.

۱۳۹۴/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...