نسخه چاپی

تدابیر ویژه پلیس برای اربعین امسال

فرمانده نیروی انتظامی افزایش گیت‌های ورود و خروج در پایانه مرزی مهران را از جمله اقدامات مثبت ناجا در سال جاری عنوان كرد و گفت: در سال گذشته 18 گیت وجود داشت كه با افزایش 5 برابری به 96 گیت ارتقاء پیدا كرد.

 به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار اشتری در حاشیه جلسه قرارگاه اربعین حسینی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این جلسه با هدف تسهیل در تردد و تأمین نظم و امنیت زائران برگزار شد که امیدواریم بتوانیم از این مأموریت بزرگ سربلند بیرون آییم.
وی ادامه داد: سال گذشته، با همکاری مسئولان استانی و همراهی مردم، ورود و خروج زائران به خوبی صورت گرفت.
فرمانده ناجا تصریح کرد: امسال، تمهیدات بیشتری برای تسهیل در سفر زائران به عتبات عالیات صورت گرفته و در صدد هستیم خلأهای سال گذشته برطرف شود.
این مقام ارشد انتظامی، افزایش گیت‌های ورود و خروج در پایانه مرزی مهران را از جمله اقدامات مثبت ناجا در سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: در سال گذشته 18 گیت وجود داشت که با افزایش 5 برابری به 96 گیت ارتقا پیدا کرد.
سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی از مبداء تا مقصد، زائران را هدایت می‌کند به آنها توصیه کرد ضمن توجه به اطلاعیه‌های پلیس هنگام سفر، مدارک و اسناد مسافرتی خود را همراه داشته باشند زیرا تنها سندی که در عراق اعتبار دارد، گذرنامه است.
فرمانده ناجا در خاتمه گفت: نیروی انتظامی، در بحث پلیس راه اقدامات بسیار خوبی انجام داده و تدابیر ویژه‌ای برای اربعین امسال اتخاذ کرده است.

۱۳۹۴/۶/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...