نسخه چاپی

امیدواری كاپیتان پرسپولیس برای ماندن برانكو

كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم غیبت ملی پوشان ضربه ای به پرسپولیس نزند چون شاید با ما ناهماهنگ باشند.

به گزارش نما به نقل از کاپ، هادی نوروزی در شرایطی که پرسپولیس باید چند روز دیگر به مصاف تیم فوتبال پیکان در جام حذفی برود در خصوص مسائل مخلتف این تیم با خبرنگار کاپ، به گفت و گو پرداخت که در زیر می خوانید.
*از شرایط پرسپولیس چه خبر؟
شرایط تیم شرایط بسیار خوبی است. ما در فاصله تعطیلی رقابت های لیگ به خاطر بازی های تیم ملی تمرینات بدنسازی سنگینی را پشت سرگذاشتیم و یکی، دو روز است که این تمرینات کمی سبک تر شده و حالا خودمان را آماده می کنیم که در دیدار حساسی که در اولین بازی جام حذفی برابر پیکان به میدان برویم. ما در این بازی فقط به فکر برد هستیم و همه تلاشمان را انجام می دهیم تا به پیروزی برسیم.
*پیکان را چطور می بینی؟
پیکان تیم ریشه داری است و از بازیکنان بسیار خوبی هم برخوردار است. مطمئنا ما بازی آسانی را برابر این تیم نخواهیم داشت و تمام تلاش مان را انجام می دهیم تا از کوچکترین فرصت ها برای پیروزی استفاده کنیم.
*در جام حذفی با قرعه نسبتا سختی هم مواجه شدید؟
بله. قرعه نسبتا سختی به ما خورده است اما تیمی که برای قهرمانی می جنگد باید تنها هدفش برد باشد و تیم های بد و خوب هیچ فرقی نمی کند. درست است که در جام حذفی کارمان کمی سخت است اما تیم ما پتانسیل بسیار بالایی دارد. البته حذفی جامی است که شما می توانید با شش برد قهرمان شوید و دیگر مسیر سخت لیگ را طی نخواهید کرد.
*نبود بازیکنان ملی پوش به پرسپولیس آسیب نمی زند؟
مسلما نبود آنها در هماهنگی تیمی ما تاثیرگذار است و امیدوارم با بازگشت بازیکنان ملی پوش هماهنگی تیم بهتر شود. البته تیم ملی همیشه در اولویت بوده و خوشحالم که بازیکنان زیادی از پرسپولیس در تیم ملی امید و بزرگسالان حضور دارند اما در هر صورت امیدوارم با بازگشت آنها و در بازی پیکان ناهماهنگی پیش نیاید.
*مدیریت باشگاه سرانجام به قول خودش عمل کرد و طلب بازیکنان را پرداخت کرد. مشکلات حل شد؟
بله. مدیریت مبلغی را به حساب بازیکنان واریز کرد که البته به اندازه طلب بازیکنان نیست اما مشکل بازیکنان تا حدودی حل شد و حالا بازیکنان می توانند با تمرکز بیشتری در تمرینات حضور پیدا کنند و دیگر نگران بحث مالی خود نیستند. من از مدیریت باشگاه و طاهری تشکر می کنم که به قول خودش عمل کرد و مبلغی را هرچند کم به حساب بازیکنان واریز کرد.
*در روزهای اخیر سر و صدای زیادی در خصوص اعلام قراردادهای بازیکنان از سوی سازمان لیگ به پا شد.
نشان دادن قراردادها از سوی سازمان لیگ اصلا کار درستی نبود. اولا بازیکنان نصف چیزی را که سازمان لیگ نشان می دهد در طول فصل می گیرند و مابقی مبلغ هیچ وقت به حساب شان واریز نمی شود. در ثانی مگر بقیه رشته ها قراردادشان را نشان می دهند که حالا همه به دنبال افشاگری قراردادهای فوتبالیست ها هستند؟ چرا فعلا فوتبالیست ها را رها نمی کنند من متعجبم! قرارداد چیزی بین بازیکنان و باشگاه است. بعضی از قراردادهای والیبالی ها و بسکتبالی ها حتی بیشتر از فوتبالیست هاست اما به قرارداد آنها اهمیتی داده نمی شود.
*برانکو ایوانکوویچ به عنوان یکی از کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی کرواسی انتخاب شد و زمزمه های جدایی او نیز به گوش می رسد؟
من این موضوع را از رسانه ها شنیدم و امیدوارم که برانکو در تیم بماند. او امسال نظم خاصی به تیم داد و امسال برخلاف سال های گذشته پرسپولیس بسیار زیبا بازی می کند و امیدوارم که این موضوع شایعه باشد و رنگ جدی به خود نگیرد. وقتی برانکو ایوانکوویچ حتی به عنوان کاندیدای مربیگری تیم ملی کرواسی انتخاب می شود این یعنی نشان می دهد چه مربی باکیفیتی است. او در تیم ملی ایران هم نشان داد مربی بسیار بزرگی است و وجودش برای هر تیمی کاملا غنیمت است.

۱۳۹۴/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...