نسخه چاپی

سخنگوی انصار الله: حملات سخت علیه عربستان در آینده نزدیك

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله با اشاره به تجهیز ارتش یمن به موشك های بالستیك وپیشرفته طی ده روز اخیر از حملات نظامی گسترده به مواضع نظامی عربستان در آینده نزدیك خبر داد.

 
به گزارش نما به نقل از «خبرگزاري دانشجو»،  سخنگوی انصار الله با اعلام خبر پیوستن سه هزار جنگجوی جدید به نیروهای مقاومت مردمی گفت :ما با صلابت واقتدار به میدان جنگ رفته ودر هر زمان آماده بمباران عربستان هستیم به طوری که شهرهای مارب، الجوف، صعده وهمه مناطق شمال شرقی یمن به زودی شاهد جنگ سختی خواهند بود.
وی افزود: توطئه گران علیه ما به زودی نابود می شوند وهمه باید بدانند که ما برای آشتی تلاش کردیم وبه فرستاده سازمان ملل به یمن اطلاع دادیم اما عربستان وائتلاف تجاوز به یمن آن را نپذیرفتند.
وی تاکید کرد که از این پس از سلاح وتجهیزات پیشرفته جنگی علیه عربستان استفاده می شود .
گفتنی است محمد البخیتی از رهبران انصار الله نیز امروز گفت: ما از توان حمله موشکی به ریاض برخورداریم چرا که جنبش انصارالله وعلی عبدالله صالح سامانه موشکی بالستیک در اختیار دارند.
عربستان به منظور بازگرداندن عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن با چند کشور عربی و اسلامی به جز عمان با همراهی آمریکا ائتلافی تشکیل داد و از 6 فروردین حملات هوایی علیه یمن و زیرساخت های این کشور فقیر عربی را آغاز کرد.
تاکنون در نتیجه محاصره دریایی، زمینی و هوایی و حمله های نیروهای متجاوز ائتلاف، هزاران یمنی کشته یا زخمی شده اند.

۱۳۹۴/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...