نسخه چاپی

نگرانی جدید برانكو در پرسپولیس

به گزارش نما به نقل از راه دانا،- پرسپولیس در اولین گام جام حذفی برابر تیم دسته اولی پیکان قرار خواهد گرفت و مسلما غیر از این قرعه سخت، خستگی ملی‌پوشان این تیم هم یکی از بزرگ‌ترین مصائب برانکو ایوانکوویچ است. برانکو که این روزها تیمش بدون بازیکنان ملی‌پوش در حال آماده سازی است، در بازی روز شنبه که اولین حضورش در جام حذفی خواهد بود، از لوکا ماریچ و وحید حیدریه به دلیل مصدومیت نمی‌تواند استفاده کند. در تمام این مدت میلاد کمندانی و احمد نوراللهی در اردوی تیم امید حضور داشتند و اگر چه دیشب به تهران بازگشتند اما خستگی‌شان را نمی‌شود نادیده گرفت.

از طرفی رامین رضاییان، مهدی طارمی، امید عالیشاه و جری بنگستون هم به دلیل حضور در اردوی تیم‌ملی و خستگی احتمالی و اینکه تنها یک روز قبل از بازی پرسپولیس و پیکان به اردو باز خواهند گشت، قطعا برانکو را با مشکل مواجه خواهند کرد چرا که هر کدام‌شان در این مدت چند بازی انجام داده‌اند و خستگی آنها بابت سفرهای اخیر‌ را هم باید در نظر گرفت.

به نوشته ایران ورزشی، در این بین سوشا مکانی و کمال کامیابی‌نیا هم برای دریافت ویزای گوام به دبی رفتند و همچون دیگر ملی‌پوشان پرسپولیس، یک روز پیش از بازی به اردوی این تیم باز خواهند گشت. مشکل اما از جایی شروع می‌شود که می‌دانیم این 10 بازیکن غالبا از بازیکنان ثابت تیم برانکو هستند و نبودشان پرسپولیس را دچار مشکل خواهد کرد.

۱۳۹۴/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...