نسخه چاپی

زن جوان، شكارچی مردان پولدار

زنی كه با همدستی شوهرش از مردان پولدار اخاذی می‌كرد بعد از خودكشی یكی از قربانیانش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از شرق: زنی که با همدستی شوهرش از مردان پولدار اخاذی می‌کرد بعد از خودکشی یکی از قربانیانش شناسایی و دستگیر شد.

تحقیقات پیرامون این پرونده از زمانی آغاز شد که به پلیس یاسوج خبر دادند، جسد مردی در خانه‌اش پیدا شده است. وقتی مأموران به محل حادثه رفتند جنازه را در حالی‌که جلوی در حمام افتاده و خون‌آلود بود، یافتند. بررسی‌های اولیه نشان داد مچ هر دو دست این مرد با شیء تیز بریده شده و خون زیادی جاری شده و به احتمال زیاد علت مرگ نیز همین امر است. همچنین روی دست راست متوفی تکه‌ای طناب زرد رنگ به طول یک متر وجود داشت که مأموران فهمیدند از پرده خانه بریده شده است.

شواهد اولیه از خودکشی این مرد ٣٠ ساله به نام حسن حکایت داشت، اما کارآگاهان تصمیم گرفتند تحقیقات جامع‌تری انجام دهند، آنها دست‌نوشته‌ای از این مرد یافتند که بر فرضیه خودکشی مهر تأیید می‌زد بااین‌حال بررسی مکالمات تلفنی حسن در دستور کار قرار گرفت و مأموران وقتی مبایعه‌نامه فروش خودروی پژو ٤٠٥ متوفی را مشاهده کردند تصمیم گرفتند این موضوع را نیز پیگیری کنند. آنها این خودرو را در سریع‌ترین زمان ممکن توقیف و خریدار را بازداشت کردند. او در بازجویی‌ها گفت «فروشنده پژو را نمی‌شناسد». این مظنون توضیح داد: «یکی از دوستانم به نام حامد از من خواست مبایعه‌نامه‌ای به نام من تنظیم شود و من نیز قبول کردم، اما از بقیه ماجرا و چگونگی انجام معامله بی‌اطلاع هستم».

اظهارات این مرد شک پلیس را نسبت به حامد برانگیخت و او بازداشت شد. حامد که ابتدا سعی داشت، وانمود کند معامله‌ای عادی انجام داده است در بازجویی‌های تکمیلی اسرار زندگی‌اش را فاش کرد. او گفت: «همراه همسرم برای اخاذی از حسن نقشه کشیدیم و زنم او را به خانه‌مان برد بعد من از او فیلم گرفتم و تهدید کردم آن را منتشر خواهم کرد. حسن با التماس به من گفت خانواده و آبرو دارد و نمی‌خواهد حیثیت‌اش به خطر بیفتد. من نیز از فرصت استفاده کردم و به او گفتم باید خودرواش را به من واگذار کند.

ما برای این کار ابتدا قول‌نامه دستی نوشتیم و بعد آن را در یک بنگاه رسمی کردیم، البته من برای اینکه ردی از خودم به جا نگذارم از یکی از دوستانم درخواست کردم نام او را به‌عنوان خریدار در سند بنویسیم که او نیز قبول کرد. ما بعد از انجام این معامله به استان فارس فرار کردیم تا آب‌ها از آسیاب بیفتد و خبر نداشتیم حسن خودکشی کرده است».

کارآگاهان در گام بعدی تحقیقات همسر حامد را بازداشت کردند. این زن نیز در بازجویی‌ها به جرمش اقرار کرد و گفت: «من و شوهرم نقشه کشیدیم تا از مردان اخاذی کنیم. برای این کار من با مردانی که از قبل شناسایی می‌کردیم طرح دوستی می‌ریختم و آنها را به بهانه برقراری رابطه نامشروع به خانه‌ام می‌کشاندم، سپس شوهرم از طعمه‌هایمان فیلم می‌گرفت و آنها را به افشاگری و آبروریزی تهدید می‌کرد».

زن جوان در ادامه اعترافاتش گفت: «در یکی از موارد مردی را با همین ترفند به خانه بردم و از او ٢,٥‌ میلیون تومان اخاذی کردیم، بعد از آن از قربانیان دیگر مبالغی تا پنج ‌میلیون تومان گرفتیم و در مورد آخر نیز خودروی طعمه‌هایمان را از چنگش درآوردیم و قصدمان از این کار رسیدن به ثروت بود. طعمه‌های ما نیز از ترس آبرویشان در برابر ما مقاومت نمی‌کردند چون می‌ترسیدند واقعا فیلم را منتشر کنیم و اوضاع خانوادگی‌شان به هم بریزد. آنها به دلیل همین ترس به پلیس هم شکایت نمی‌کردند».

بنابراین گزارش متهمان درحال‌حاضر در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها همچنان ادامه دارد. سرهنگ خداکرم پاکروان سرپرست پلیس آگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد درباره این پرونده گفت: «بررسی دست‌نوشته به جا مانده از مرد متوفی حاکی است که به دلیل فیلم تهیه‌شده از وی و اجبار در قول‌نامه‌کردن خودرویش از سوی متهمان و نداشتن توجیهی برای خانواده خود در زمینه ناپدیدشدن خودرو و اینکه آبرویش در خطر بوده، خودکشی کرده است».

۱۳۹۴/۶/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...